2013. június 30., vasárnap

Zoya - Aurora

Tegnap már említettem, hogy ma egy különleges bejegyzéssel készülök, mégpedig a második Zoya lakkomról.
Aki követ Facebook-on, az már láthatta, hogy kiraktam durván két héttel ezelőtt egy képet a Zoya Ornate kollekciójának egyik lakkjáról, ami az Aurora névre hallgat.
Már nagyon régóta gyönyörködtem ebben a szépségben és az évzáró után úgy döntöttem, hogy márpedig egy ilyen szép bizonyítványért ennyit igazán megérdemlek és megrendeltem Ebay-ről az áhított lakkot.
Ezelőtt csak elég drágán láttam az összes eladónál, úgyhogy égi jelnek vettem, hogy kb. 3500 forintos áron találtam egyet, amihez még ajándékba egy tekercs díszítőcsíkot is küldtek. Linket adnék a lakkhoz, de amint leütöttem a vásárlást és újra visszatértem, hogy gyönyörködjek a képekben, már jelezte is a gép, hogy eladták belőle az összeset. Nézegettem azóta az eladót, de nem rakott fel újabbakat ebből a gyönyörűségből.
Kellemes meglepetésként ért még, hogy nagyon gyorsan, röpke 10 nap alatt meg is érkezett a rendelésem, ami dobozba és buborékos borítékba volt csomagolva, úgyhogy szerencsére teljesen ép állapotban kaptam kézhez.:))
Maga a lakk egy gyönyörű lila, tele holografikus csillámokkal. Egyébként magam is meglepődtem rajt, hogy erre a lakkra esett a választásom, mert nem vagyok elájulva a lila színtől, de ez szerelem volt első látásra.:)
Két rétegben vittem fel a tökéletes fedés érdekében. A fénye önmagában, fedőlakk nélkül is gyönyörű. Tartósság szempontjából eddig nem tudok nyilatkozni, még csak egy napja van a körmeimen.
Sok képet hoztam nektek, gyönyörködjetek ti is:
Szerintem bátran állíthatom, hogy jelenleg ez a leggyönyörűbb lakk a gyűjteményemben, de már a Logan és a Storm is kívánságlistán vannak.
Nektek mi a véleményetek? Szeretitek a lila lakkokat?:)

22 megjegyzés:

  1. Már nagyon izgatott voltam ! Gyönyörű ! ^^ Imádom ezt a lakkot :D Milyen a díszítőcsík? Majd kérlek csinálj nekem ebből galaxisos körmöket ! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. reméltem, hogy figyelgetsz:D köszönöm:*
      majd, ha kipróbáltam a díszítőcsíkot, akkor arról is lesz bejegyzés:)
      még mindig tartom magam ahhoz, hogy szerintem galaxisoshoz nem ezt kéne... de majd megbeszéljük.:)

      Törlés
  2. valóban nagyon szép darab, nem vagyok egy lila mániás, de így csillámmal együtt nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlen szép! *-* Olyan "egésznapakörmeimbengyönyörködök" fajta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ezzel én is egyet értek, nem tudom levenni róla a szemem:DDD

      Törlés
  4. Gyönyörűszép! :) (A képek most mással készültek, mint eddig?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik:)) nem, ugyanazzal a fényképezőgéppel csináltam őket.:) lehet, hogy csak mások voltak a fényviszonyok vagy nem tudom:D

      Törlés
  5. szépszépszép!:) kéket nekem!!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:* mármint milyen kéket?:o

      Törlés
    2. jajj Katalin voltam:OO amúgy ilyet csak kéket:DD tudod hogy oda meg vissza vagyok, a kékért, bár ez a színse rossz

      Törlés
    3. hát majd meglátom mit tehetek, de sajnos ebben a kollekcióban nincs kék lakk:(

      Törlés
    4. bolondok...nem tudják mi a jó

      Törlés
  6. Úristen! *-* Csodálatos lakk *o*

    VálaszTörlés
  7. Szia! Díjat kaptál tőlem! :)
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/07/blog-award.html

    Várom a válaszaidat a kérdésekre! :)

    VálaszTörlés
  8. hát ez valami meseszép *_* nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is teljesen a hatása alatt vagyok, naponta előveszem és nézegetem egy picit:3

      Törlés