2013. június 14., péntek

Catrice - Am I Blue or Green?

Biztos sokan értesültetek már róla, hogy a júniusi ELLE magazinhoz egy-egy Catrice szépségápolási terméket adnak ajándékba. Amikor én megvettem az újságot, akkor össz-vissz két darab volt a boltban, mindkettőhöz körömlakk volt csomagolva, az egyik egy sötét lila szín volt, de annyira nem vagyok lilás, úgyhogy gondolkodás nélkül a másikat választottam, ami az Am I Blue or Green? fantázianevű lakkot rejtette.
A lakk színét nem igazán tudom meghatározni... Amikor kiléptem vele a napsütésbe, akkor mentának mondtam volna, de mióta felkentem a körmeimre, azóta inkább babakéknek látom.
Ezenkívül csak egy Catrice lakkom van, mivel a környéken kicsit körülményes a beszerzésük, úgyhogy örültem, hogy egy olyan lakkot kapok ajándékba, amiből nem vár másik tíz itthon.:)
Elég jól pigmentált, ahhoz képest, hogy világos színről van szó, két rétegben tökéletesen fed. (Persze a gyűrűsujjamba sikerült belenyúlnom, miért is ne? Remélem ettől eltekintetek...)



Nektek meg van ez a lakk? Szerintetek milyen szín is ez tulajdonképpen?:))

24 megjegyzés:

  1. Ó, megyek ELLE-t venni... Amúgy a kezeden kifejezetten kéknek tűnik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem fogod megbánni:)) igen, ezeken a képeken tényleg abszolút kék lett:D

      Törlés
  2. ahhhh.ez elsőre is tetszetős darab.nagyon szép szine van

    VálaszTörlés
  3. szuper szín! :) nekem sincs sok Catrice lakkom, nekem is 2 db van. :D egy fedőlakk és egy zöldes lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is teljesen beleszerettem...:) a másik Catrice lakkom nekem is zöldes színű...:DD
      viszont te iszonyú mázlista vagy, most láttam a NYC Facebook oldalán, hogy nyertél, gratulálok!:)) itt irigykedem...:D

      Törlés
    2. Hidd el, hogy még fel sem fogtam :D azért köszi :*

      Törlés
    3. 40 lakk... nem semmi... lesz mit tesztelned egy darabig...:))

      Törlés
  4. nagyon szép színe van, nekem mentának tűnik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy neked is tetszik:) bizonyos fényben nekem is... nehéz beazonosítani, hogy milyen szín is ez:D

      Törlés


  5. Én világoskéknek látom, de nem számít, a lényeg, hogy szép a színe és jól áll a bórszínedhez :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép színe van, a képeken tényleg babakéknek tűnik, de nekem is van hasonló lakkom, Moyra, ami néha menta, néha kék :D

    VálaszTörlés
  7. Akarom ezt a lakkot O.O hogy nem vettem ezt észre állványon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát akkor nézz körül, szerintem érdemes megvenni:))

      Törlés
  8. Sajnos nem szeretem a kéket, de rajtad nagyon jól mutat...:)
    És nagyon szép a körmöd is...az enyémet sajnos most kellett tövig vágni, mert beszakadt...:/

    Ja és szeretnék egy díjat adni neked, mert imádom a munkáidat...:)
    (még akkor is ha valaki hobbi szinten szólogatja le őket NÉVTELENÜL...remélem ez a problémád már megoldódott :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) én szeretem a kéket, ruhában is és körömlakkban is:)
      nekem is volt egy időszak, amikor szörnyű állapotban voltak, most valamilyen okból kezdenek ismét megerősödni, meg is lepődtem rajta, de nagyon boldog vagyok:))
      jajj nagyon aranyos vagy, köszönöm:) a névtelen irogató kérdése meg már megoldódott, nem kaptam azóta üzeneteket...:)

      Törlés
  9. Hűű,ennek nagyon jó színe van :)

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. látom nagy sikere van ennek a lakknak, örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  11. kék*.* ezekkel a kék körömlakkjaiddal leveszel a lábamról...olvadok:$(bár lehet a nagy melegtől...:D)

    VálaszTörlés