2013. június 10., hétfő

Manikűrvadász

Végre elérkezett a várva várt nap, azaz a Manikűrvadász játék határidejének napja.
 Én már a jelentkezés óta tűkön ültem, hogy mikor is lehet közzé tenni a munkánkat és megnézni, hogy a többiek mit alkottak erre a kis eseményre. Szerintem már eléggé elterjedt, hogy mi is ez az egész, de ha valaki még nem hallott volna erről a kezdeményezésről, akkor itt van Ingrid leírása, hogy mi is ez:
A játék lényege, hogy a jelentkező bloggerek sorsolás útján fogják megkapni, hogy kinek a blogjáról kell egy tetszés szerinti manikűrt elkészíteniük. Természetesen nem muszáj pont úgy, a színek is variálhatók, csak nagyjából legyen hasonló az eredetihez.
Elég sokan jelentkeztünk, kereken 30 bloggerina, nagyon izgultam, hogy kitől kell majd manikűrt választanom és reméltem, hogy valaki olyantól, akinek még nem ismerem a blogját, úgy biztos sokkal izgalmasabb az egész.
Végülis Lauren blogját kaptam, úgyhogy teljesült a kívánságom. Végig is olvastam az összes eddigi bejegyzését és örülök, hogy megismerhettem egy számomra eddig ismeretlen bloggerinát, aki nagyon kedves, aranyos és ötletes körmöket készít.:)
A választás elég nehéz volt, de végülis a május 11-én készített körmei lettek nálam a nyerők, őket alkottam újra, sőt már másodszor díszelegnek a körmömön, ugyanis első alkalommal le volt merülve a fényképezőgépem, amikor megcsináltam a manikűrt és mire oda jutottam, hogy feltöltött és letudnám fényképezni, addigra sajnos lepattogtak...:(
Szóval a körmök:


Alapnak az Essence új üveges Modern Romance lakkját használtam (utólag belegondolva lehet, hogy az egyik Nude Glam lakk jobb lett volna), erre jött a minta Moyra feketével és szintén Moyra ezüst metálos lakkal. Én imádtam a végeredményt, olyan egyszerű, de nagyszerű típusú körmöket kaptam.
És végül, de nem utolsó sorban, itt van a Lauren által készített eredeti manikűr:




Nektek, hogy tetszenek a körmök? Próbálkoztatok már valami hasonlóval?

Nézzétek meg a többiek munkáját is:



17 megjegyzés:

  1. A tied sokkal jobb, mint az enyém :P

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, de magukkal szemben szerintem mindig kritikusabbak az emberek, nekem nagyon tetszik a tiéd:)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a gyűrűs ujj, de a barack színt is kedvelem :) Sóval tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) igen, én is nagyon szeretem a barack színt, úgyhogy nem is értem, hogy miért van olyan kevés ebből a színből a lakkjaim között...:D

      Törlés
  3. Szerintem a tied jobb lett...:D
    De lehet a körömforma miatt...de azért nagyon jó munka! :)

    VálaszTörlés
  4. Pffff azokra a körmökre kár lakkot kenni! A tiéd sokkal szebb és igényesebb lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne haragudj, de nem szeretném, ha ez az egész kedves kezdeményezés átmenne személyeskedésbe, és esetlegesen a blogom vita színhelye lenne. tudod, ízlések és pofonok... ha valami nem tetszik akkor nem muszáj hangot adnod neki, mert attól még sok munka lehet benne és érzékenyen érintheti a körmök készítőjét.

      Törlés
  5. Ez nagyon elegáns lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is jobban tetszik a te verziód. :)

    VálaszTörlés
  7. A tied az sokkal profibb! Szerintem jobb lett , de az eredeti is csini. :))

    VálaszTörlés