2013. június 21., péntek

Csíkos körömmatrica

Még karácsonyra kaptam egy csomag körömmatricát, amit egyszer megpróbáltam felrakni a körmeimre, majd fél óra kínkeserves szenvedés után feladtam az egészet és dühösen a fiók mélyére raktam a még használható darabokat.
Most újra kedvet kaptam a dologhoz, de a lelkesedésem hamar alábbhagyott. Nem nekem való ez a körömre illesztem, reszelgetem, tökéletesítgetem dolog.
Végülis lassan, de biztosan ragasztottam fel az utolsó matricát.
Magam sem értettem, hogy miért nem csak egy körömre raktam fel és festettem a többit egyszínű feketére.
A matrica mintájától annyira nem vagyok elájulva, csomagban még jobban nézett ki, de így felragasztva szerintem olyan, mint egy elrontott csíkos manikűr, ráadásul már most kezd leválni a körmömről. Fedőlakkot is használtam, úgyhogy nem tudom mi lehet a gond.
Másokon már nagyon sok szép manikűrt láttam ezzel a technikával, de az is biztos, hogy nem ez lesz a kedvenc módszerem.
Még egy negatívum, hogy szélességre szinte az összes nagynak bizonyult, úgyhogy rengeteget bajlódtam a méretre igazításukkal.



Összeségében nem vagyok megelégedve ezzel az egésszel, megy vissza a fiók mélyére.
Ti próbálkoztatok már ilyen jellegű körömmatricákkal? Mennyire jártatok sikerrel?

Illetve így a végén még mutatni szeretnék nektek valamit, hogy mégse legyen ennyire lehangoló ez a bejegyzés. Pár hete kapta Kata barátnőmtől egy Annás kólát, amivel sikerült nagyon meglepnie, azóta is nagy becsben van tartva az üveg, még egyszer nagyon szépen köszönöm!:)))

9 megjegyzés:

  1. Nekem olyan méhecskés feeling-je van! :D Nagyon szép lett, bár utálom a méhecskéket és a darazsakat :D

    Én is gondolkoztam már ilyen beszerzésén, Avon-nál láttam, de sajnálok érte adni 1250Ft-ot. Ennyi erővel megpróbálom magam becsíkozni, lehet nem lesz ilyen mutatós és szép, de hát gyakorlat teszi az embert mesterré :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem meg egy mesére emlékeztet, amit a tesóim néznek néha, abban van egy tigris-pingvin, aminek pont ilyen mintája van...:)
      szerintem simán eltudsz érni ilyen hatást, még jobbat is:)

      Törlés
  2. csini nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem rossz, bár én nem adnék érte pénzt, ha meg tudom magam is csinálni, pl így:
    http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2013/05/dry-marble-step-by-step.html
    Nekem nagyon bejött a dry marble technika - hasonló eredményt lehet elérni vele, gyakorlatilag házilag készült körömmatrica :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos, hogy én se vettem volna meg, ajándék volt, kipróbáltam, nem jött be...:)
      sokkal jobban tetszik a te házilag készített változatod, a dry marble technikát még nem próbáltam...:)

      Törlés
  4. míhecskés:))LOL nagyon szívesen<33, a Noxi de kemény:D

    VálaszTörlés