2013. június 19., szerda

Megszűnik a Google Reader

Szerintem ezzel a hírrel nem sokkoltam senkit, már elég régóta futótűzként terjed, hogy július 1-jén megszűnik a Google Reader.
Számtalan opció felmerült már kedvenc blogjaink követésére, én sok más bloggerrel együtt a Bloglovin'-t támogatom. Könnyen kezelhető, átlátható és pár kattintással importálni tudjuk az eddig követett blogokat a rendszerbe. Itt találtok egy igazán hasznos leírást, szerintem olvassátok el.
Remélem, aki eddig követett, arra továbbra is számíthatok, sajnos Bloglovin'-on eddig csak 44 követővel rendelkezem.
Duplán szomorú vagyok a Google Reader megszűnése miatt, mivel pont most értem el a 100 feliratkozót, amit egyébként nagyon szépen köszönök nektek, mindenképpen szeretném majd valahogy meghálálni ezt a számomra elég nagy számot...:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése