2013. június 15., szombat

Nyári körömkihívás - Kert

A mai körmöknél adódott egy kis probléma, ugyanis kicsit elnéztem a napokat és azt hittem, hogy már a grillparty témánál tartunk, reggel boldogan meg is festettem a manikűrt és már akartam felrakni a blogra, amikor rádöbbentem, hogy ma kert inspirálta körmöket kell készíteni. (Nem is én lettem volna, ha ez nem történik meg velem...)
Ezért nézzétek el légyszi, hogy bal kézzel kellett megfestenem a kigondolt mintát, mert nem akartam lemosni az előtte jobb kézzel megfestett alkotást.
Alapnak a tegnap bemutatott Catrice Am I Blue or Green-t használtam, erre füvet festettem az Astor Forest Green-el és a NYC Anise Green-el, majd ezután a nyáron mesés színekben pompázó lepkéket akartam belecsempészni valahogy a manikűrömbe.
A mutatóujjammal nagyon nem vagyok elégedett, talán a gyűrűs- és a középsőujjam tetszik legjobban.



Nektek, hogy tetszenek a körmök? Örültök a jó időnek?:)) (Én nagyon...:D)


21 megjegyzés:

  1. De szép lett, nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukor kis manikűrt alkottál, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. bal kézzel ilyet alkotni? le a kalappal. ;)

    VálaszTörlés
  4. Azta ez de jóó *.* Nagyon pro munka! :D Imádom :D

    VálaszTörlés
  5. ez gyönyörű ügyes vagy nagyon <3

    VálaszTörlés
  6. szerintem nagyon cuki lett, nagyon ügyi vagy. :))

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon kis cuki lett. :) Én ilyet nem tudok sajnos. :D

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus lett!! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Wáááá *-* Ez szenzációs , gratula, hogy volt türelmed minden ujjadon megcsinálni .
    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett:D Azt hiszem sejthettem volna hogy lepkék lesznek:))

    VálaszTörlés
  11. Bal kézzel? Azta, nagyon ügyes vagy :O Szuper lett! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen:) hát, én nem vagyok teljesen megelégedve vele, de köszönöm szépen:))

      Törlés