2013. június 8., szombat

Nyári körömkihívás - Nyári ombre

Ismét szombat van, tehát itt van a Nyári körömkihívás következő része, a feladat pedig nyári ombre körmök készítése volt. Ettől is tartottam picit. Nagyon tetszenek a mások által készített átmenetes körmök, gyönyörűek tudnak lenni, de az enyémek soha nem sikerülnek úgy, ahogy elképzeltem őket.
Először rögtön az ugrott be, hogy valami kellemes rózsaszín manikűrt fogok csinálni, aztán kis gondolkodás után a kék lakkok mellett döntöttem, mert ha nyár, akkor már tenger.
Úgyhogy nekiálltam és hosszadalmas munka után elkészültek a tengert idéző ombre körmeim. A nyári hangulat fokozása érdekében felragasztottam még egy kis virágos körömdíszt is, ami már elég régóta gazdagította a gyűjteményemet, de eddig még soha sem próbáltam ki.
Alapnak egy Miss Sporty babakék lakkot használtam, az átmenetet pedig az OPI Eurso Euro-val és egy S-he kék lakkal csináltam. Fedőlakknak a múltkor már bemutatott Avon lakkot kentem fel, az Essence fedőlakkal nem volt kedvem kísérletezni.
Az eredménnyel összeségében elégedett vagyok, nem lett tökéletes, de magamhoz képest szerintem teljesen rendben van:

 Az első képen a jobb, a másodikon pedig a bal kezem látható...:)

Illetve még el akartam büszkélkedni vele, hogy tegnap én csináltam a vacsit, rakott spagettit, ami olyasmi, mint a lasagne, rétegekbe van lerakva, csak spagetti tésztával, a tetejére sajtot kell rakni és megsütni. Szörnyen büszke vagyok most magamra, úgyhogy itt van egy kép az alkotásomról:

Nektek, hogy tetszenek a körmök?:)




13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a mani, a vacsis kép miatt pedig megéheztem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hát a vacsinak nagy sikere volt:))

      Törlés
  2. Nagyon szépek a körmeid.. hát még a vacsi :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a manikűr ;)
    Ilyen kajót én is szoktam csinálni :))

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett a manikűr =) És a vacsi is hozzá menő =)

    VálaszTörlés
  5. Dejó, először rögtön a tenger ugrott be róla! Nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, akkor sikerült elérnem a megfelelő hatást:))

      Törlés
  6. nagyon szép lett a manid, jó lett az átmenet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Manna:) hát én nem vagyok vele teljesen megelégedve, de örülök, hogy tetszik...:)

      Törlés
  7. gyönyörű :DD az a kék szín*.*

    VálaszTörlés