2013. június 18., kedd

Inspired by ELLE 3.

A múltkori spanyol ELLE-hez készített körmeim után, most meghoztam a magyar nyelvű júniusi szám inspirálta manikűrt.
Amikor megláttam egyszerre tudtam, hogy a címlapon szereplő Kate Hudson Gucci ruháját kell valahogy a körmeimre varázsolnom. A végeredmény nem lett a kedvencem, a másik kettő manikűrrel eddig elégedettebb voltam ebben a kis sorozatban, de ahogy egyre többet nézem kezdünk kibékülni egymással.
Szerintem elég vicces, hogy eddig mindhárom ELLE inspirálta alkotásomhoz az OPI Big Apple Red-et kellett használnom, remélem júliusban már nem a piros fog dominálni a címlapon.
A kis hullámokat (fodrokat?) egy Moyra feketével pingáltam, illetve egy régi Lovely lakkal, szám szerint a 320-assal dobtam fel a végeredményt.





Nektek, hogy tetszik? Mennyire szeretitek a piros lakkokat/ melyik a kedvenc piros lakkotok?:)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez is, várom a továbbiakat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszenek ezek a manikűrök:))

      Törlés
  2. hát, nekem eddig ez tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, igazából tegnap festettem, azóta már egész jól összebarátkoztunk:))

      Törlés
  3. Ez fenomenálisan szép! :) Nagyon pro vagy :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik és ötletes!

    VálaszTörlés