2013. június 2., vasárnap

NYC - Anise Green, Essence XXXL Shine Gel-look top coat

Még a Rossmannos leárazás alatt vettem meg az új NYC kollekció egyik lakkját, ami az Anise Green névre hallgat. Nagyon megörültem amikor megláttam, mert már régóta kerestem az Essence Lime Up! utódját, de eddig nem találtam meg a megfelelő lakkot. Ráadásul már csak egy darab árválkodott a polcon, úgyhogy tudtam, hogy ezt most nem szabad ott hagynom.
Múlt héten pedig beszereztem még egy fedőlakkot is, azt már említettem, hogy a BTGN lakkom kifogyott és a környéken csak kisebb Essence pultok vannak, úgyhogy ennek a beszerzése elég körülményes. Gondoltam akkor kipróbálom az XXXL Shine Gel-look fedőlakkot, ideiglenesen csak megteszi.
Tévedtem.
Hétfőn felkentem az Anise Green-t, 3 rétegben vittem fel, aztán rákentem a fedőlakkot. Már a fénye sem győzött meg annyira, valami ütősebbre számítottam a neve alapján. De ez még a kisebbik gond volt, leültem a TV elé és vártam, hogy megszáradjon, 20 perc elteltével gondoltam már csak megszáradtam, óvatosan megnéztem és SEMMI száradást nem mutatott, teljesen olyan volt, mintha akkor kentem volna fel.
Még egy ideig vártam, de este volt, fáradt voltam és végülis úgy döntöttem, hogy inkább elmegyek aludni. Persze másnapra tiszta takaró lenyomatos lett a manikűröm, úgyhogy kezdtem előről az egész tortúrát.
Másodszorra már óvatosabb voltam és délután 5-kor kentem fel a lakkot és este 8-ig véletlenül sem értem hozzá. Akkor megnéztem, látszólag száraz volt. Nem lelkesedtem túlzottan a hosszú száradási időért és elővigyázatosságból az este hátra levő részében próbáltam kímélni a körmeimet, de amikor másnap felébredtem mégis voltak rajta sérülések.
Nem tudom, hogy melyik lakkal van a gond, de feltételezem, hogy nem a NYC-el, mert azokban eddig még abszolút nem csalódtam ilyen szempontból, a fedőlakkjukat is szeretem.
A kisebb sérüléseket csak közelről lehetett észre venni, úgyhogy harmadszorra már nem festettem át, csak pénteken kerültek lemosásra, amikor a piknikes körmöknek neki álltam, addig csak minimális kopást mutattak, ez legalább pozitívum, mert az én körmeimen 2 napnál tovább nem nagyon szokták bírni a lakkok.
Az Anise Green színe egyébként nagyon tetszik, igazi nyári lakk szerintem.



 Főleg a 2. és a 3. képen látszanak a hibák...
Ti próbálkoztatok már ezzel a fedőlakkal? Több szerencsével jártatok?

11 megjegyzés:

  1. Olyan vidám és nyárias! :) Én is tervezem hasonló beszerzését! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, biztos sokszor elő fog még kerülni a nyár folyamán:)

      Törlés
  2. szuper szín, én is néztem ezt, de egy másik lakkot vettem meg. :)
    sajnos erről a fedőlakkról szinte csak rosszat olvastam. :( kár, hogy te nem láttad :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik:))
      igen, most már én is "meggugliztam" és nem találtam róla túl pozitív dolgokat... előbb meg kellett volna néznem úgy néz ki.:/

      Törlés
  3. ez a szín nagyon tetszik! ilyen essence gél-lakk fedőlakkom nekem is van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek nagyon örülök:)) és neked több sikered volt eddig ezzel a fedőlakkal?

      Törlés
  4. Meglepetés nálam!:)
    Egyébként pedig ez a szín valami hihetetlen jó, teljesen nyári. Valami hasonlót be is kellene szereznem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, ezt a zöldet meg tényleg csak ajánlani tudom, valami hihetetlen!:))

      Törlés
  5. nekem se jött be a fedőlakk.. órákat várok mindig hogy megszáradjon, utána meg egy nap alatt lejön egybe az egész manikűröm. alig várom hogy kifogyjon :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legalább jó tudni, hogy akkor nem velem van a baj...:D
      hát nekem most egy időre elment ettől a lakktól a kedvem, rá se bírok nézni:)

      Törlés