2013. június 1., szombat

Nyári körömkihívás - Piknik


Ma hivatalosan is itt van a nyár és ezzel együtt kezdetét vette a Manna által meghirdetett kihívás. Tegnap felraktam, hogy mik lesznek a témák, most pedig hoztam is az első alkotásomat.
A téma piknik volt, amiről nekem rögtön a piros-fehér kockás plédek ugrottak be, de nem akartam, hogy unalmas legyen, ezért a gyűrűsujjamra egy kis kosarat próbáltam festeni, benne mindenféle gyümölccsel.
A kockákkal nem vagyok teljesen elégedett, de összeségében szerintem elég mutatós kis manikűr lett.:)
Alapnak még egy régi Lovely fehéret használtam, a kockákat pedig az OPI Big Apple Red-el alkottam.

 Nektek, hogy tetszik?:)

Nézzétek meg a többiek munkáját is:

1. Piknik

13 megjegyzés:

  1. Úristen a gyűrűs ujjad dejóóóóóóó *.* Igazi művészet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik:DD

      Törlés
  2. Wow, az a kosárka nagyon jó lett! Mennyire ügyes vagy! Szépen mutat így együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, nem volt könnyű, de akkor úgy néz ki, hogy megérte...:)

      Törlés
    2. Mindenképp megérte! :)

      Törlés
  3. csini! a gyümölcs kosár a legjobb!! jó ötlet!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, tényleg a piknikekre emlékeztet.

    VálaszTörlés
  5. az égbolt nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  6. úgy látom mindenkinek a kockás terítő jutott rögtön eszébe. :D
    a gyűrűsujjad nagyon cuki lett, én is gondolkoztam hasonlón. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, érdekes, hogy mennyi variációt hoztunk ki a kockákból:)
      köszönöm:))

      Törlés