2013. június 17., hétfő

Nyári gél lakk

Tegnap ismét megcsináltam Kinga körmeit. Egy elég nyárias műkörömről küldött nekem képet, ezt próbáltam megvalósítani neki, persze gél lakk formájában. Az elkészítés két és fél órát vett igénybe, de elégedett vagyok az eredménnyel, eltekintve egy-két apróbb hibától.
Egy kék francia manikűrt festettem, erre pedig kis fehér virágok kerültek, illetve egy katica és egy vicces méhecske.
Egyébként amikor összekevertem a körömkihívás napjait, gondolkoztam rajt, hogy ezt csinálom meg, mint kert inspirálta köröm, de végülis letettem az ötletről. A kihívásoknál jobban szeretek olyan körmöket csinálni, amik teljes mértékben az én fejemből pattantak ki, nem pedig egy kép alapján alkottam újra őket.



Nektek, hogy tetszenek a körmök?

17 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon édes!!! <3 Szép kivitelezés, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon nagyon cuki lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon cuki, ügyes vagy ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett, ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon cukker lett, Maya a méhecske jutott egyből az eszembe! :))

    VálaszTörlés
  6. nem szeretnem a Kinga körmeit dicsérni, de ez fantasztikus, nagyon tetszik, nagyon ügyes vagy, az a méhecske*.* dejó:DDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin köszönöm:* nekem is a méhecske lett a kedvencem:DDD

      Törlés
  7. Nagyon édi lett!! <3
    olyan szépen és igényesen festesz!
    Irigyellek érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      hát szerintem inkább csak türelem kérdése, de nagyon örülök, hogy így látod, köszönöm szépen:D

      Törlés