2013. június 29., szombat

Nyári körömkihívás - Kedvenc nyári szín

Kicsit későn, de meghoztam a kihívásra alkotott mai manikűrt (manikűröket?).
Amikor gondolkozni kezdtem a kedvenc nyári színemet illetően, azonnal a pink ugrott be. Már tervezgettem a körmöket, amikor ráeszméltem, hogy mennyire megszaporodtak a kék lakkjaim mostanában és milyen sokat használom őket. Úgyhogy végül is ismét egy kék manikűrt csináltam, amit ezúttal nem a saját kezemen valósítottam meg. (Ennek remélhetőleg már holnap megtudjátok az okát, egy különleges bejegyzéssel készülök...:D)
A "modellem" eredetileg az anyukám volt, majd a végeredményt látva a húgom is kedvet kapott a körömfestéshez és neki is alkotnom kellett valamit.
Anya körmeit kicsit megviselte a fekete ribizli szörp készítése, remélem ettől eltekintetek.:)
Anyánál az alap az Astor Electric Blue volt, amit egy kis delfinnel dobtam fel, Bebi körmeire pedig a Catrice Am I Blue or Green került, illetve egy kis bohóchal.
Sajnos azt már csak a gépre felrakva láttam, hogy a közeli képek nagyon nem sikerültek, úgyhogy remélem így is ki tudjátok venni a lényeget.
Nektek, hogy tetszenek ezek a körmök? Van kedvenc kék lakkotok?:)




5. kedvenc nyári szín

10 megjegyzés:

  1. nekem tetszik,csini!

    VálaszTörlés
  2. Az a delfin és Némo :OO Olyan ügyes vagy, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Cukik lettek és szépek ezek a színek :)

    VálaszTörlés
  4. kék*.* mi más:)) édesek lettek:) ui.:egyszer fess anyukád körmére hagymát:P Katalin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony kék:D hagymákat, persze, de csak a fejed mellett fényképezem le:D

      Törlés
    2. még szép:)) de élő hagyma ne legyen a közelbe...:O

      Törlés
    3. dehogynem lesz, jó sok:DDDD

      Törlés
  5. jajj hát ez irtó cuki *-* már csak a te körmeid hiányoznak :D

    VálaszTörlés