2013. június 12., szerda

Inspired by ELLE 2.

Erről, a múlt hónapban megkezdett kis rovatról sem feledkeztem meg természetesen, úgyhogy most itt van a második rész, ami számomra kicsit különlegesebb, mint az előző, ugyanis ezúttal nem a magyar, hanem a spanyol nyelvű ELLE magazin által inspirált körmöket hoztam nektek.
Az újságot az egyik barátnőm, Kinga hozta nekem ajándékba, aki volt olyan szerencsés és egy hetet tölthetett Menorcán. Nagyon meglepődtem és persze nagyon örültem amikor megkaptam ezt a kis ajándékot, úgyhogy ezúton is: muchas gracias Kinga!:))
A spanyol tudásom még eléggé kezdő szinten van, úgyhogy folyton kitörő lelkesedéssel tölt el, amikor az újságot lapozva megértek egy-egy mondatot, esetleg bekezdést.
Ami különbség, hogy méretre jóval kisebb a spanyol kiadás, mint a magyar, persze lehet, hogy valami "utazó méret" van a birtokomban, de ez egyáltalán nem is baj, így sokkal könnyebben tudom magammal hordozni egy unalmasabbnak ígérkező napon.
A körmöket a címplapon szereplő fekete-piros csíkos Michael Kors body inspirálta, illetve a rajta lévő fehér övet is próbáltam belecsempészni valahogy a manikűrömbe. Az eredménnyel nem vagyok megelégedve, a fejemben sokkal jobban tetszett, ráadásul a fedőlakk is sikeresen elkente a gondosan megfestegetett csíkokat...:(
Alapnak az OPI Big Apple Red-et használtam, a csíkokat pedig Moyra fekete és fehér lakkal festettem rá, fedőlakknak a már korábban bemutatott Avon lakkot használtam:


Nektek, hogy tetszenek a körmök? :)



12 megjegyzés:

  1. De nada ,amiga. :) Por que te quiero <3

    Na kb. ennyit tudok :D Nagyon tetszik :D Élmény Neked ajándékot venni! ^^

    Remélem még több " Inspired by Elle" bejegyzést lesz még a blogodon, csak így tovább Anna .. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te quiero Kinga:3 <3
      hát ez nagyon megtisztelő, köszönöm:*
      még úgy tervezem, hogy jó sok ilyen bejegyzés lesz, pont ma vettem meg a magyar nyelvű júniusi számot is:D

      Törlés
  2. szép lett tetszik :) <3

    VálaszTörlés
  3. Jajjj ez szuper jó! :)
    Bárcsak tudnék ilyet csinálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      nem nagy ördöngösség, szerintem nyugodtan próbálkozz meg vele:)

      Törlés
  4. Tényleg nagyon szép lett! :-)

    VálaszTörlés