2012. december 30., vasárnap

Kaviár manikűr

Egy Karácsonyra kapott ajándékomat szeretném ma megmutatni nektek, mégpedig egy Claire's-es kaviár lakkot.:) Talán ennek az ajándékomnak örülök legjobban mind közül!
Már egy jó ideje nézegettem a Ciaté kaviár manikűrjeit és egy időben el is kezdtem gyűjtögetni rá, de egy idő után úgy döntöttem, hogy ennyit nem ér ez meg nekem és le is mondtam róla...
Most pedig Karácsony előtt anyával Oberwartba mentünk kabátot keresni és ott egy kis Claire's boltban rábukkantam a Ciaté lakkjának egy kis utánzatára (természetesen jelentősen olcsóbban és ráadásul sokkal több színben...).
Egy mindenféle színű gyöngyöket tartalmazót választottam ki végülis, ez volt a legvidámabb.:))
A dobozban a Ciaté lakkjával ellentétben alaplakk nem volt, csak maga a "kaviár lakk" és egy kis tölcsér, amivel a mellépotyogott gyöngyöket lehet visszatölteni.
Az eredmény szerintem meglehetősen mutatós. Alapnak az Essence Free Hugs-ot kentem fel és erre mentek a gyöngyök, majd hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, hogy rakok rá fedőlakkot...
Ez egy kicsit homályosabb kép, csak azért raktam fel, mert szerintem itt elég jól látszanak a színek.:)
Viszont sajnos a neten előzőleg már olvasott negatívum is igaznak bizonyult. Mutatósnak mutatós, de tartósnak egyáltalán nem mondható. Először Szenteste csináltam meg vele a körmömet és másnap reggelre 4 db is egészben leesett a körmömről... Kijavítgattam őket és ismét raktam rá fedőlakkot, de amikor délután indultunk vendégségbe, akkor a hüvelykujjamról ismét egyben lejött a készülődés közben. Akkor még egyszer újra csináltam, de akkor már úgy döntöttem, hogy nem rakok rá fedőlakkot, mert hátha az az oka, hogy egyben leesnek. Hát estére a képen látható módon néztek ki a hüvelykujjaim, másnapra pedig teljesen elvesztették a színüket a gyöngyök, az összes ezüst volt. Amelyikekre fedőlakkot raktam, azok már a fedőlakk felkenésekor vesztettek picit a színükből, viszont késöbb már nem romlott tovább a helyzet.

Összeségében nekem nagyon tetszik ez a fajta manikűr is, de szerintem csak akkor fogom használni, hogyha valahova megyek és előtte megcsinálom... Másképp elég pazarlásnak érzem. 
Nektek mi a véleményetek? Esetleg próbálkoztatok már ti is ilyen jellegű manikűrrel?:)
 
 
 

10 megjegyzés:

  1. Úúúúúristen ez kegyetlen. Imáááádom :DD Ajj, kár hogy nem túl tartós :\\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) igen, ezért örülök, hogy végül lemondtam a kb. 10szer ennyibe kerülő Ciaté-ról...

      Törlés
  2. olyan jóó. *-*
    én még nem próbáltam, de tervben van. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ugyan ilyen színes van,de nekem más típusú és én alig tudtam levakarni a körmeimről, volt ahonnan le kellett reszelnem:) Én nagyon imádom. Ilyen kis tengelybe szoktam venni, 300Forintért.. nagyon sok szín van belőle és tartós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húú azt akkor most nagyon irigylem tőled, ugye tudod?:DD

      Törlés
    2. majd holnap megmutatom nekem milyen van:)de szerintem színben szinte ugyan az,mint a tied:)

      Törlés
  4. Én is próbáltam,de sajnos szinte azonnal kezdtek lepotyogni a golyócskák :( Kár, pedig olyan különleges!

    VálaszTörlés