2013. január 19., szombat

Téli körmök megkésve (?)

Ezeket a körmöket még karácsonyi szünetben csináltam két unokatestvéremnek, Rékának és Lucának, csak most jutottam oda, hogy felrakjam őket. Viszont az ablakon kinézve egyáltalán nem késtem meg, ugyanis itt mindent vastag hótakaró borít. Még az is kérdéses volt tegnap, hogy sikerül-e hazajutnom a koleszból, illetve több iskolában is hallottam, hogy hószünetet rendeltek el. De végülis a kezdeti nehézségek ellenére egész hamar hazaértem.:)
Na és akkor a körmök. Mindkét képen gél lakkot láthattok, a mintát sima lakkal csináltam rá és arra ment még egy réteg gél fedőlakk. Réka körmei pirosak lettek és egy hópihét festettem rá meg egy kis rénszarvast. A rénszarvassal különösen elégedett vagyok.:) Hát a gél lakkozásomon meg lenne még mit tökéletesíteni az biztos....
Luca körmeinél a gél lakkot nem én festettem, csak utólag egy kis magyalt pingáltam rá. Ezt a mintát már ismerhetitek az Erzsi blogjára beküldött körmökről csak most nem bordó alapra kerültek. Nekem tetszett a végeredmény, talán még jobban ki is jött a minta, mint a bordó alapon.:)

Illetve még hoztam nektek két képet a Karácsony előtt szokás szerint megrendezett szoba pizzázásunkról.:) Jelenleg 7-en vagyunk egy kolesz szobában. Év elején 9-en voltunk, de sajnos 2-en átmentek másik iskolába. A pizzázáson 8-an voltunk ott. Igazából ezt a szokást tavaly kezdtük el, hogy ne kelljen mindenkinek külön-külön ajándékot vennünk, hanem felírjuk mindenkinek a nevét egy darab papírra és kihúzzuk, hogy kit lepünk meg. A kihúzott nevek titokba tartásán még dolgoznunk kell... Tavaly is egy ember kivételével mindenki tudta, hogy ki kit húzott és sajnos idén is az utolsó napokban már nem bírtuk magunkban tartani a neveket.:D A képeket Kata sunyiban készítette, úgyhogy elég viccesre sikeredtek szerintem.
Én az alső kép bal szélén vagyok látható, tyúklábmintás szoknyában (már amennyi látszik belőle..)...:)

Nektek hiányoznak az ünnepek vagy inkább örültök, hogy túl vagytok rajta? Hogy tetszenek a körmök?:)

 
 

3 megjegyzés:

  1. jövőre én is szeretnék ilyen karácsonyi körmöket igazán gyönyörűek!:)) a pizzázos képek pedig fantasztikusak:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a részleteket majd megbeszéljük;) most magadat fényezed?:D

      Törlés
    2. :DD hát figyelj..el kell ismerni eléggé jók lettek!!:D

      Törlés