2012. december 16., vasárnap

Nem adom fel...:)

A múlt heti kudarcom után elhatároztam, hogy most egy darabig biztos, hogy nem indulok semmi féle versenyen. Hát ami azt illeti, az elhatározás egészen 2 napig is tarthatott... Ugyanis akkor rábukkantam egy körmös versenyre, aminek nem tudtam ellenállni. Ugyanis 42 (!!!) db lakkot lehet nyerni + egy bögrét... Na most kérdem én, ez kit ne csábítana?:) Úgyhogy lakkokat ragadtam és alkotásba kezdtem. Az eredménnyel nem vagyok elégedett, de azért szerintem hangulatos lett... Az inspirációm egy csíkos bögre volt, de sajnos szörnyen béna lett az eredmény eszközök és idő hiányában hiányában, ugyanis a csíkok mindenfélék lettek csak egyenesek nem...
Ettől függetlenül szeretnék megkérni mindenkit, akinek tetszik a manikűr, hogy néha-néha szavazzatok rám, ha idetévedtek!:)
Szavazni itt tudtok: http://www.facebook.com/adencosmetics.hu?sk=app_377199569013419&app_data=pic_6809
 Novák Anna néven is megtaláltok a szavazásnál.:) És légyszi ne a lájkra nyomjatok, hanem van olyan gomb, hogy szavazás.: )
És ezt alkottam:

3 megjegyzés: