2012. december 16., vasárnap

2 új OPI lakk

Mint már említettem szereztem két új OPI lakkot és ezzel ötre nőtt az OPI lakkjaim száma.:D
Az egyik lakkot Katától kaptam a szülinapomra (nem tudom emlékeztek-e, felraktam az ajándékaimat és az egyik egy szabadon választott lakk volt), a másik lakkal meg hatalmas szerencsém volt mert 1700 (!!!!) forintra le volt árazva és pont egy olyan szín amit már régóta néztem a neten.:)
A Katától kapott lakk a Hong Kong kollekcióba tartózik és egy gyönyörű zöld, mégpedig a Jade Is The New Black nevezetű lakkocska. (Kicsit hasonlít a színe az Astor Forest Green-re..)
A másik pedig a Muppet Show kollekcióbol a Brekis lakk, azaz a Fresh Frog Of Bel Air, ami az egyik leggyönyörűbb csillogós lakk, amit valaha láttam.:)
És a kettő együtt, valami hihetetlen párosítás!
Ez lenne a két kis gyönyörűség! Imádom őket!:))
Először csak a gyűrűs ujjamra raktam a Brekiből, de annyira megtetszett, hogy nem sokkal utána az összes körmömre került belőle.
Annyira gyönyörűen csillog.:) Sajnos a képeket múlt héten este csináltam, úgyhogy nem lettek a legjobbak...:S
Illetve az új OPI-ok tiszteletére csináltam egy új fejlécet is. Meg persze azért is, mert már nyáron is mondtátok, hogy mennyire unjátok a régit. Nem lett tökéletes, de ez tellett tőlem jelenleg.:)
Vélemények a lakkokról?:))

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése