2012. december 7., péntek

Körmös verseny döntő- Ahogy a körmök készültek

Mint már említettem tovább jutottam a Természetes Szépség versenyén és a következő feladat szilveszteri körmök alkotása volt.:) Először is azt szeretném kérni, hogy légyszi szavazzatok rám ha tetszik az alkotásom, itt: http://bioarcapolas.blogspot.hu/  Nagyon hálás lennék érte.:)

Na és akkor a körmeim... Az előző fordulóban nagyon jelentéktelennek éreztem a körmeimet a szép hosszú karmok mellett.:D Ezért is döntöttem úgy, hogy szerzek egy csomag sima fehér tip-et, felragasztom és inkább arra pingálok valamit.
Itt lennének dobozban a "picikék"...:)
És természetesen a legnagyobb félelmem beigazolódott, mégpedig, hogy nem volt ragasztó a dobozban... Ezért alig, hogy visszaértem a koleszba kirohantunk a barátnőimmel egy ragacsért a város másik felébe.
És igen! Végre felragaszthattam őket! Annyira izgi volt. Még soha nem volt semmilyen műköröm a körmömön. Nagyon fura érzés volt és úgy terveztem, hogy csak a bal kezemre rakom fel, megfestem, amit kigondoltam és utána leszedem őket, de annyira tetszett, hogy életemben először úgy igazán VAN körmöm, hogy kicsit késöbb raktam a másik kezemre is.:)
Ugye, milyen hosszúak?:D A háttérben egy kis kémiával... Hehe... Szeretitek vagy nem?:)
Az alkotás közben Vanda készített pár "fantasztikus" paparazzi fotót... Szörnyen előnytelen kép a kezemről...:D
A fekete körmök megtámadták Vanda sárga pöttyös harisnyáját...:D
Húú mekkorák a körmeim...:D
És hosszas festegetés után elkészült, íme!:) A fekete alapra az Essence Make It Golden-jét használtam, a gyűrűsujjamra pedig 2 pezsgőspoharat festettem és fölé egy 2013-as feliratot.:)
Én elégedett vagyok az eredménnyel, bár a körmökkel kicsit fogyatékosnak érzem magam, elég lassan tudom megcsinálni még az alap dolgokat is... De a hétvégén már tuti megszabadulok tőlük.:)
Nektek, hogy tetszik?:))
 
 



 
 
 

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :))
    Szeretem a kémiát. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))
      hát én egészen tavalyig nagyon utáltam, de most kezdem megérteni. meg kénytelen vagyok ráhajtani mert majd a továbbtanuláshoz kellene..:)

      Törlés
  2. jaj de dagik a lábaim:S

    VálaszTörlés
  3. Te címeres ökör, nem vagy illetékes a verseny során, mivel megszegted a szabályokat. TIPET használtál te!!!! Műköröm kizárva, okoska törp!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vadbarom! Ha annyira okos vagy, akkor vállald is azt fel! Fáj, hogy nem te vagy az első mi? chhh

      Törlés
    2. köszönöm, hogy a "kedves" hozzászólásoddal gazdagítod a blogomat. nem tudom milyen jogon írsz nekem ilyen hangnemben és, hogy mi közöd van az egészhez, illetve, hogy mi bajod van velem, de a modorod téged minősít, mint ahogy az is, hogy még a nevedet sem vállalod fel.

      Törlés

  4. Most írt egy olvasó nekem is és a műköröm kizáró ok volt, sajnálom :(

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom, hogy kizártak, én úgy érzem, nem volt jól megfogalmazva, elég érthetően és tisztán, mivel lehet és mivel nem lehet nevezni, tehát nem feltétlen gondolom, hogy a te hibád lenne minden. De egy kérdést megért volna a szervező felé, hogy ez így okés-e. A munkádból nem vesz le az, hogy sajáton vagy nem sajáton van, te ügyeskedted össze, szerintem szép lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, így visszagondolva tényleg írhattam volna egy emailt, hogy ezt szabad-e, de akkor még meg sem fordult a fejemben, hogy ez lesz a vége...
      köszönöm szépen a kedves hozzászólást is meg a dícséretet is!:)

      Törlés
    2. Anno én pont úgy akartam indulni, hogy ragasztok fel műkörmöt, mert épp le volt vágva csutkára mind, de aztán nem bírtam időben elkészülni vele. Viszont láthatod ebből, hogy én is úgy értelmeztem, hogy olyan műkörmömmel nem lehet indulni, amit körmös csinált nekünk :O persze egy kérdést megért volna, de hát látszik, hogy Te csináltad, ha hosszú lett volna a sima körmöd, ugyanilyenre sikerül, ergo nem nagyon értem a döntést :D A lényeg, hogy szép lett!

      Törlés
    3. örülök, hogy még valaki így látja a dolgot, köszönöm, jól esett!:)
      én se nagyon értem a dolgot, ugyanezt a manikűrt alkottam volna meg a tipek nélkül is, így csak a munkafelületem volt nagyobb.

      Törlés