2014. június 1., vasárnap

100 Happy Days 2. rész

Meghoztam a 100 Happy Days képeim második részét, nem is húznám tovább a szót, inkább mutatom nektek a képeket.:)

Day 21
A pillanat amikor végre abbahagytam a tanulást és mentem aludni. Ha jól emlékszem ez egy szörnyen kimerítő nap volt és tényleg csak ez tett boldoggá, hogy végre végeztem mindennel.:)

Day 22
Uzsi a koleszban. Azon felejthetetlen alkalmak egyike amikor temérdek kajánk volt.:3 (Szerintem ezt csak azok érthetik akik kollégisták...:D)

Day 23
Fantasztikus koleszos pizza vacsira. Bármilyen hihetetlen, ez is boldoggá tud tenni egy napot.:)

Day 24
Úgy nézem, hogy ebbe az adagba most nagyon sok kajás kép került be, bocsánat...:D
Mekis almás pite háttérben a kedvenc harisnyámmal.

Day 25
Pénteki Barátok közt visszanézés egy isteni sajtfonat társaságában.:)

Day 26
Meglátogattam az egyik barátnőmet, Bogit és a képen az ő cicája, Frigyes látható. 

Day 27
Az egyik kedvenc képem, Cila a cicás esernyő alatt.:3

Day 28
Színházban voltunk és megnéztük a Dzsungel könyvét. Én imádtam, de talán azért volt rám nagy hatással mert anyával már egész kis korom óta hallgattuk a zenéit és most nagyon nosztalgikus volt az egész.:)

Day 29
Én is kiváltottam a DM-es zsákbamacskát, sőt rögtön hármat is elhoztam, mert másra úgyse nagyon használom a pontjaimat.

Day 30
A zsákbamacskákban lapuló Dove hajpakolás külön boldogságképként is bekerült, mert egyszerűen imádom. Annyira jó illata van és tényleg hatásosnak is érzem, szerintem sokkal szebb a hajam vége amióta ezt használom.

Day 31
Zabkásás Activia. Egy nagyon fárasztó napot varázsolt egy kicsit boldogabbá.

Day 32
Ez egy olyan nap volt, amikor a kémia tanárunk megfeledkezett a külön kémiánkról és ezért Vandával elmentünk Mekizni a buszunk indulásáig. 

Day 33
Kaptam egy csokit a nővéremtől csak úgy, csak mert.:))

Day 34
Házi készítésű paella, a képen már kicsit megviselt állapotban visszaszállítva a koleszba.

Day 35
Ajándék bögre mamitól és ráadásul Hello Kitty van rajt.

Day 36
Egy olyan nap amikor nem kellett sokat tanulni és Katával lementünk a koleszos gépterembe és néztünk egy kis Csajokat és közben még egy meglepi sajtburgert is kaptunk Jucitól, amit igazságosan megfeleztünk. 
Húú ebből a bejegyzésből nagyon úgy jöhetett le, hogy Meki függő vagyok, pedig nagyon nem vagyok az, csak most így jöttek össze a dolgok...:)

Day 37
Kellemes hétvégi Hart of Dixie nézés.

Day 38

Egy kis vásárlás termései.

Day 39
Amikor egy fárasztó nap végén végre belefekhettem a kis baldachinos ágyamba, felbecsülhetetlen érzés.:)

Day 40
Amikor elkezdtem ezt a kihívást azt terveztem, hogy a körmös dolgokat nem keverem bele, de ez egy olyan nap volt amikor tényleg csak az tett boldoggá, hogy végre kifestettem a körmeimet...

Ti csináljátok ezt a kihívást?:)

5 megjegyzés:

  1. Mostanában én is rá vagyok kattanva a zabkására. Otthon magam csinálom, viszont ha el szeretném vinni, akkor én is az Activiásra szavazok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, mi is szoktunk házilag is csinálni, de ez az Activia is fincsi:)

      Törlés
  2. Megmondanad milyen neven vagy fent instan? :) szivesen bekovetnelek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vagyok fenn, sajnálom:/ :)

      Törlés
    2. jaaj, azt hittem ott csinálod a kihívást :) én ott szoktam :)

      Törlés