2014. május 30., péntek

Inspired by ELLE 11.

Még a hónap vége előtt meghoztam nektek a májusi ELLE magazin inspirálta körmöket. Amikor megláttam a címlapot az első gondolatom az volt, hogy ehhez aztán tényleg valami vidám tavaszi (vagy már inkább nyári?) manikűrt lehet alkotni. El is terveztem, hogy mit fogok festeni és gondoltam akkor már keverem a kellemeset a hasznossal és felavatom az utolsó Born Pretty Store-os tesztelnivalómat. A negyedik termék amit kaptam sajnos egy kicsit csalódást okozott, ugyanis én nem ebben a színben szerettem volna, emiatt egy kicsit szomorú is vagyok. Eredetileg egy pink és fehér glitter keveréket kértem és helyette egy sima fehéret kaptam, ami szerintem sokkal kevésbé mutatós.
Visszatérve az újságra inspirációként természetesen a Katie Holmes által viselt kabát szolgált. Alapnak a S-he egyik kék lakját használtam és erre mentek rá a színes csíkok, strasszok és a fehér glitter. A végeredmény szerintem meglehetősen giccses lett, csak a képeken az újság mellett vagyok megelégedve vele, de ma biztos, hogy lemosom, mert nem érzem jól magam vele.:)
A végére ismét itt egy kép, hogy lássátok mekkora kiszerelésű a glitter, amihez ha kedvet kaptatok akkor ITT akár meg is rendelhetitek. Sőt, a BMB10 kóddal még egy 10%-os kedvezményt is kaptok a vásárlásaitok végén. Érdemes még szétnéznetek a nail art szekcióban, mert rengeteg jó dologra lehet ott bukkanni.:)

Nektek hogy tetszenek a körmök?

4 megjegyzés: