2014. június 26., csütörtök

100 Happy Days 3. rész

Ma megint egy személyesebb bejegyzéssel készültem nektek, mégpedig a 100 Happy Days képeim 3. részével. Egyébként már a végére értem a 100 napnak és annyira furcsa, hogy nem kell mindennap megörökítenem valamit, kicsit talán hiányzik is...

Day 41
Húsvéti nyuszitojások:)

Day 42
Scrabble parti anyával

Day 43
Kata ideiglenes telefonja, a színe abszolút boldoggá tette a napomat:D

Day 44
Délutáni lazítás Vandsurával :3

Day 45
A pillanat amikor először sikerült a 2048...:D Azóta már volt 8192 is...

Day 46
L'Oreal Miss Manga szempillaspirál, imádom!:)

Day 47
A pillanat amikor kiolvastam az Angyalok és démonokat, mindenkinek csak ajánlani tudom, nagyon izgi volt.:)

Day 48
A koleszos plédem olyan, hogy tudjátok lehet rá így "rajzolni" és Katával néha belenyomjuk az arcunkat és tök vicces dolgok születnek, ez is egy ilyen alkotásunk. A jobb oldali kettő Kata arca, a bal oldali kettő meg az én arcom akar lenni. Ilyenkor valamiért mindig néger férfi fejem lesz...:DDD

Day 49

Kingu bioszdolgozata, ez abszolút boldoggá tett...:DD

Day 50
Boldogságkép Jucival és Vandával... Mindenkiről roppant előnyös kép lett:D

Day 51
Két unokatestvérem is ballagott a Nagy Lajosban:)

Day 52
Szerintem már sokszor hangot adtam annak, hogy mekkora Harry Potter rajongó vagyok és a húgaim végre elég idősnek lettek titulálva ahhoz, hogy megnézhessék az első filmet.:)

Day 53
Az egyik legfinomabb dolog, karamellás moccacino a szombathelyi Africaféban.

Day 54
Itt érkezett meg az első csomagom a Born Pretty Store-tól, valamint egy Ebay-ről rendelt harisnya, amit már nagyon régen kinéztem.:)

Day 55
Maminak nagyon sok bakelitlemeze van és amikor nála voltunk belehallgattunk egy-kettőbe... Egyébként ezt a képet eredetileg Vandának csináltam, aki elég nagy Pink Floyd rajongó, de aztán úgy döntöttem, hogy boldogságképnek is megfelelő lesz.:)

Day 56
Végre elolvastam Fejős Évától a Most kezdődiket, nekem nagyon tetszett, szeretem a Fejős Éva könyveket.

Day 57
Anya spenótos lasagne-ja, a legjobb!:)

Day 58
Itt annak örültem, hogy volt egy kis időm leülni és megnézegetni az Avon-t... Természetesen a körömlakkos oldalakon időztem el a legtovább.:)

Day 59
Gyönyörűséges Cila hercegnő, mert imádom.:3 (És egyébként kandúr...)

Day 60
Emlékszem, hogy itt a tanulás miatt elég hosszú ideig nem volt időm új bejegyzést írni, úgyhogy itt rendkívül örültem, amikor végre írhattam nektek valamit.:)

Hogy vagytok? Milyen a nyár? Mentek valamerre nyaralni?:)

11 megjegyzés:

  1. Hű, micsoda pillákat varázsol az a spirál! :O A pléden és a dolgozaton annyira kellett nevetnem :D Harry Potter meg örök kedvenc nálam is, pont most nézem a filmek így készültjét :P A spenótos lasagne is jól néz ki, biztos isteni, én még sajnos sosem ettem és nem is készítettem, de egyszer kipróbálom. A cicus pedig ezzel a virágkoszorúval egyszerűen imádnivaló ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerencsére alapból is viszonylag hosszú pillákkal vagyok megáldva, de tényleg nagyon jó ez a spirál, szerintem érdemes beruházni rá:) örülök, hogy tetszettek a képek, a spenótos lasagne-t tényleg érdemes egyszer kipróbálni, Cila meg üdvözletét küldi:D

      Törlés
  2. Az a spirál nagyon durva! :O
    A cica nagyon aranyos. :) Egyszer megkóstolom az a karamellás moccacinot! És egy szeletre a lasagne-ből is beneveznék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      a cica köszöni:D szerintem igazán szerveznünk kéne egy blogger találkozót itt a környéken (úgy tudom te is itt laksz a közelben) és akkor ihatnánk karamellás moccacinot...:3

      Törlés
  3. Jó kis képek, a plédes tényleg néger meg ősemberes fejes szerintem :D:D A spirál szuper pillákat varázsol! A cicás meg kész, főleg, hogy kandúr :D az enyémek egyébként sose szerették ha rájuk aggattam bármit is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) lehet, hogy volt valami néger felmenőm:3 :D a pillák úgy néz ki, hogy mindenkit megfogtak:D az én cicám se szerette, meg is küzdöttem ezért a képért rendesen, látszik a fején a lelkesedés:DD

      Törlés
  4. óóóóóóóóó azok a bakelitek! fél vesémet adnám érte, mondjuk a Wall az megvan, de a Dark side of the Moon kéne! :DD
    A cica cuki! :D és én nem lettem boldogságképed :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy egész veséért talán megkapnád... na de egy fél?:/ :DDD ott alul egyébként még bujkál egy, de az csak picit látszik:)
      Cila köszöni:3
      csak azért nem lettél, mert ha jól emlékszem valami gonosz megjegyzéssel kihúztad a gyufát:DDD (már nem emlékszem mi volt az...)

      Törlés
    2. Aliz nekem lettél a boldogság képem;) :D

      Törlés
  5. Olyan gyönyörű szempilláid vannak :D A Kingu dolgozata mindent visz :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :DD igen, az nekem is feldobta a napomat:D

      Törlés