2013. március 10., vasárnap

Óz, a hatalmas

Az Essence Hungary facebook oldalán lettem figyelmes egy játékra, amire gyorsan be is neveztem. A játék témája az új Óz, a hatalmas című film. Egy ez által inspirált manikűrt vagy sminket kell csak készíteni a nevezéshez. A nyeremények pedig többek között mozijegy, könyvjelző, füzet és bevásárló táska. Külön örülök neki, hogy ezúttal végre nem egy szavazós/lájkolós versenyről van szó. Egy mozijegynek meg különösen örülnék, mert eddig is terveztem a filmnek a megnézését...:)
És akkor a körmök. Engem nem az új, hanem még a régi Óz film inspirált, abból is konkrétan Dorothy, ezért ő került személyesen a gyűrűsujjamra, a mutatóujjamon a jellegzetes piros cipő és a sárga köves út kapott helyet, a többi körmöm pedig fehér-kék kockás lett, ezzel jelképezve Dorothy ruháját.
Egyébként a cipő rajzolás, illetve festés elég nagy mumusom. Egyszerűen soha nem sikerül, most sem vagyok elégedett vele...
 Nektek, hogy tetszik? Jelentkeztetek a versenyre?:)

5 megjegyzés:

  1. Szerintem remekül sikerült ;-)

    VálaszTörlés
  2. Lovely!!!!The colors are so great for spring.

    I'm hosting a giveaway on my blog, do check it out when you can

    http://chinnyob.blogspot.ie/2013/03/firmoo-glasses-giveaway.html

    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én erre írtam választ, megköszönném, ha visszajeleznél!

    http://pankakormok.blogspot.hu/2012/07/crystal-nails-gel-lakkok-es-egy-rossz.html

    VálaszTörlés