2013. március 23., szombat

Az első Zoya lakkom: Pixie Dust - London

Tudom, tudom, hogy lakk-stopon vagyok ameddig összejön a koncert ára, de ezt a gyönyörűséget még március 1-jén rendeltem a SaleNail.com -ról és most a héten érkezett meg. Amikor anya a telefonba mondta, hogy hozott nekem valamit a postás azt hittem, hogy az Ebay-ről rendelt nyakláncom lesz az, úgyhogy annál nagyobb volt a meglepetés, amikor kinyitottam a buborékos borítékot és egy körömlakk csusszant ki belőle.
Mégpedig nem más, mint a Zoya Pixie Dust kollekciójának az egyik darabja, ami a London nevet viseli.
Ez a rendelés három szempontból is "mérföldkő" az életemben. Egyrészt mert ez az első netről rendelt körömlakkom, másrészt ez az első Zoya lakkom, harmadszor pedig azért, mert ez az első Liquid Sand lakkom.
Eddig nem voltam híve a netről való körömlakk rendelésnek, mégis jobb élőben látni, hogy mit is veszel meg, nem kell heteket várnod, hogy kipróbálhasd az új szerzeményed és nehezebben vernek át. Viszont amikor megláttam a Zoya Pixie Dust kollekcióját tudtam, hogy ennek bizony nem fogok tudni ellenállni. Sajnos Magyarországon ennek a márkának a lakkjai ugyebár nem kaphatóak, úgyhogy kiválasztottam egy megbízhatónak tűnő oldalt, leadtam a rendelésem és izgultam.
Tegnap óta van a birtokomban a lakk, de azóta is szinte percenként a kezembe veszem és gyönyörködöm benne egy picit. A színében, a csillámokban, csak magában az üvegben és a fehér Zoya feliratban.:)
A Liquid Sand formuláról már bizonyára mind hallottatok, elég felkapott lett az útóbbi időben. Ha mégsem, röviden a Liquid Sand, vagyis a "Folyékony homok" lakkok mattra száradó csillámos körömlakkok. Sok blogon olvastam már tesztet erről a különleges formuláról, úgyhogy jó végre magamon megtapasztalni, hogy mi is ez...
A lakknak száradás után finoman érdes lesz a felülete, de abszolút nem zavaró, nem akad bele semmibe, se hajba, se nylonharisnyába. Utóbbit nehezen tudtam elhinni, de teszteltem és örömmel jelentem, hogy a harisnya ép bőrrel megúszta a körmeimmel való találkozást.:)
Amin kicsit meglepődtem az a Zoya lakk üvege. Félreértés ne essék, képen már rengeteget nézegettem a márka lakkjait, de általában csak előlnézetes képet láttam róluk és amikor végre a kezembe foghattam egyet rendesen meglepődtem, hogy milyen kis dagi... Persze ez nem negatívum, sőt...
Az üveg 15 ml-es, az ecsete szerintem viszonylag vékony, de könnyen kezelhető.
A száradási ideje elég gyors volt, mire végeztem a jobb kezemmel a bal már majdnem teljesen száraz volt, persze utána még azért egy jó darabig óvatosan mászkáltam, nehogy mégis kárt tegyek benne.
Jó sok képet csináltam róla, gyönyörködjetek ti is:
 A lakk egy rétegben.
 Száradás közben, már két rétegben.
 A végén pedig már megszáradva, lemattulva.
Összeségében elégedett vagyok ezzel a lakkal, örülök neki, hogy megrendeltem. A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni mivel még csak fél napja van a körmömön, de majd mindenképp írok késöbb arról is.
A SaleNail-el kapcsolatban meg annyit, hogy megbízható volt meg minden, de kicst viccesnek tartom, hogy a $6.99-os lakknak $7.99 volt a postaköltsége. Így utólag belegondolva lehet, hogy Ebay-ről olcsóbban is meglehetett volna szerezni, de nem rágódom ezen, mert így meg legalább biztos volt, hogy azt kapom, ami a képen van.
Nektek van Liquid Sand lakkotok? Mi a véleményetek róluk?
Zoya lakkokkal, hogy álltok?:)



14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Nekem egy opi liquid sandom van, nagyon szeretem, de nálam nem elég tartós (vagy én vagyok telhetetlen :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik:) hát remélem, hogy ez bírni fogja egy darabig...:)

      Törlés


  2. Nekem bejön a LS textúra.
    Szép ez a szürke szín :)

    Sajnos a salenail.com -nál megdrágult a szállítás, kimondottan 4 darab lakkot éri meg innen rendelni, mivel annak 12$ a szállítási költsége :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, szerintem is, mondjuk nagyon nehéz volt választani a sok szép lakk közül, még a Godiva is nagyon tetszett:)

      hát én sem lelkesedem érte, hogy ennyibe került...:/

      Törlés
  3. Szia,nagyon szép színe van!:) Én eBayről szoktam rendelni,szerencsére még sohase vágtak át és mindig megkaptam amit rendeltem (lekopogom) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy neked is tetszik:)
      hát jelenleg én tiszta ebay függő lettem, már tele van a wishlistem...:)

      Törlés
  4. Gyönyörűű*.* Tetszik nagyon ez a kollekció, én a lilás lakkot néztem ki, remélem előbb-utóbb megszerzem magamnak : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, azt kicsit sajnáltam, hogy megrendeltem és utána láttam képeket a kicsit rikítóbb színeket tartalmazó nyári kollekcióról, kicsit lehet, hogy még várnom kellett volna, de végülis addig még beruházhatok majd egyre...:)

      Törlés
  5. Nagyon szerencsés vagy, hogy van ZOYA lakkod :DDD
    Nekem nem tetszik, bár még nem tapintottam meg a felületét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még én se nagyon tudom elhinni:DD
      hát ízlések és pofonok...:D

      Törlés
  6. Hű, nagyon tetszik, bár akár Téli Budapest is lehetne a neve :-) A szürkeség évszakban nem tetszik, de a körmödön nagyon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most, hogy mondod kicsit tényleg télies.. vagy márciusi... legalábbis itt Vas megyében szakad a hó... jöhetne már a napsütés...:)
      örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  7. Sziasztok Lányok!

    Van egy Zoya körömlakkom Nude színű, egy szett része volt, de erre a színre nincs szükségem, szeretném eladni.
    Amennyiben valakit érdekel jelezze.
    Itt bővebben a hirdetésről.
    http://olx.hu/hirdetes/zoya-koromlakk-nude-szinu-ID1YMzX.html

    Köszönettel:
    Mahunka Dorottya

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok Lányok!

    Nekem is van egy Zoya Nude színű körömlakkom, amit szeretnék eladni.
    Egy szett része volt, és erre a színre nincs szükségem.
    Akit érdekel kérem jelezze!

    Itt bővebben a hirdetésről, és az elérhetőségekről.
    Nagyon KÖSZI:
    Dorka

    VálaszTörlés