2013. március 2., szombat

Kedvenc lakk, kedvenc minta

Egyszer már csináltam hasonló mintát a körmömre, nem tudom emlékeztek-e. Egyébként az irodalom füzetembe szoktam mindig ilyen mintát rajzolni, ez olyan 'egyszerű, de nagyszerű'. :)
Mondjuk annyira nem vagyok elégedett a kivitelezéssel, kicsit összecsaptam szerintem, de hétközben csak erre volt időm.
Alapnak az első OPI lakkomat használtam, név szerint az Elephantastic Pinket, ami az egyik kedvencem. Elég régen volt már a körmömön és most újra rájöttem, hogy miért is szeretem annyira. Egyrészt mert pink (a rózsaszín a leggyönyörűbb szín a világon ;) ), másrészt meg olyan kellemes és megnyugtató színe van. A mintát Moyra feketével csináltam, fedőlakknak pedig az Essence BTGN fedőlakkját használtam, ami sajnos vészesen elkezdett fogyni.
 A valós színe inkább a kettő világosabb képen látszik a lakknak.

A végére egy kis Train♥♥:

Nektek melyik a kedvenc pinketek?  Hogy tetszenek a körmök?:)


4 megjegyzés: