2013. március 1., péntek

Blogszülinapi nyereményjáték - Sorsolás!

Tegnap véget ért a blogszülinapi nyereményjáték, amire nagy örömömre egész sokan jelentkeztetek. Minden plussz esélyt meg mindent beleszámolva 86 jelentkezés érkezett. Nem kis munka volt összeszámolni, kiírni, hogy ki hányadiknak jelentkezett és hasonlók, de sikerült.
Mint már említettem a nyertest a random.org segítségével sorsoltam ki. Nem is szeretném tovább szaporítani a szót, biztos ti is izgultok már, hogy kinek kedvezett a szerencse, ha egyáltalán volt türelmetek ezt elolvasni...:)
És a nyertes....
 A 22-es számú jelentkező, aki nem más, mint...
 M. !! Gratulálok!!!
 M. tényleg szinte a kezdetektől fogva olvas és buzgón kommentel is, úgyhogy szerintem talán a lehető legjobb helyre kerül a nyeremény. 
Kérlek jelentkezz az anna1116@gmail.com email címen a nyereményedért!
A többieknek pedig azt üzenem, hogy ne csüggedjenek, mert még biztos, hogy csinálok nyereményjátékokat, mert én is nagyon élveztem az egészet és veletek együtt izgultam.:)




4 megjegyzés: