2013. május 3., péntek

Virágos gél lakk

Tudom mostanában nagyon megszaporodtak a gél lakkos posztok, remélem nem bánjátok. Ezeket a körmöket kedden alkottam, Kingának. (Lassan már külön "Kinga körmei" rovatot kéne indítanom:D)
Ugyebár szerdán nem volt iskola, ezért döntöttünk úgy, hogy most végre van egy kis időnk lakkozni. Hát szerdán 3 körül mentem el Kingáékhoz és este fél 9-kor indultam haza, úgyhogy kifáradtam rendesen. Persze nem ezzel az egy manikűrrel dolgoztam közel 5 órát, hanem Kinga anyukájának is csináltam gél lakkot, de ezt majd külön bejegyzésben szeretném megmutatni nektek.
Hát azért kihívást jelentett ez a manikűr, de a végeredmény mindkettőnknek elnyerte a tetszését.
Ismételten Crystal Nails lakkokkal dolgoztam.


 Nektek, hogy tetszenek a körmök?
Cicavirág neked meg a körmeiddel kívánok jobbulást!:*

4 megjegyzés: