2013. május 7., kedd

Rózsaszín rózsás körmök

Azt hiszem tegnap alkotói válságban voltam, pedig igazán akartam festeni valamit, hogy írhassak új bejegyzést, de egyszerűen ötször álltam neki a körmeimnek, videókat néztem mások körmeiről, képeket kerestem, és semmire nem tudtam azt mondani, hogy na igen, most ez illik a hangulatomhoz...
Viszont ma már javult valamennyit a helyzet és Pshiiit blogját böngészve egy rózsás manikűrre bukkantam. Azonnal tudtam, hogy ez az amit keresek, úgyhogy ecsetet ragadtam és már festettem is.
Persze az eredmény nyomába sem ér az eredetinek, de azért szerintem nem lett rossz.
Egyébként az új Ebay-ről rendelt ecseteimmel dolgoztam, amiket majd szeretnék nektek egy bejegyzésben megmutatni, de úgy döntöttem, hogy először megvárom, hogy a többi rendelésem is ideérjen és akkor majd egyben mutatok mindent.:)


 És a végére egy-két képet hoztam még nektek a cicámról, aki szerintem úgy tud lustálkodni, ahogy senki... Amikor kimentem a teraszra, hogy megsimogassam, akkor is csak a másik oldalára fordult és aludt tovább... Lusta disznó...:D


 Hogy tetszenek a körmök?
Rajtatok is ilyen lustaság uralkodik? Mert én legszívesebben követném Cila példáját és fel se kelnék egésznap...:)


14 megjegyzés:

  1. imàdom a cicàkat:D milyen èdesen alszik
    nekem nagyon tetszik a manikurod :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj. Egyem meg ezt a macsekot! :*
    Nagyon tetszik a mani, és ne mentegetőzz, szerintem jobb, mint az eredeti!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy nézem Cila ma mindenkinek nagyon elnyerte a tetszését...:)
      köszi, örülök, hogy te így látod!:D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a körmöd, a cicusod meg megeszem, olyan édes :) én is nagyon szeretem a cicákat :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a köröm, a cica pedig tisztára úgy alszik, mint az én Schrödingerem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik:) láttam már nálad a cicádról képeket... most, hogy mondod tényleg van valami hasonlóság:D

      Törlés
  5. Aztaa!!!
    De gyönyörű lett a körmöd...:O
    Ha nekem ennyi kézügyességem és türelmem lenne...>.<
    Egyébként szerintem is jobb mint az eredeti...legalábbis nekem jobban tetszik...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de aranyos vagy, nagyon szépen köszönöm:))

      Törlés
  6. Gyönyörű a körmöd!
    Azt hiszem nekem is kell ilyen manikűrt készítenem :-)
    A cica nagyon cuki, az én Jägerem is hasonló pózokat felvenni alvás közben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      hát, akkor hajrá!:D
      úgy tűnik ez valami cica szokás...:))

      Törlés
  7. Gyönyörű lett a mani és a cicád is nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés