2012. február 3., péntek

Új szerzemények

Az elmúlt két hétben sikerült még magamhoz képest is kicsit sokat költenem körmös dolgokra...
Persze ezek között voltak tényleg szűkséges dolgok is meg olyanok is, amiket már kinéztem egy ideje....:)
Balról jobbra haladva....
-S-he stylezone kék körömlakk: ezt az árnyalatot már kerestem egy ideje... Essence-esbe volt ilyen szinem, de elfogyott és azóta nem találtam...
-Fekete díszítőlakk: ilyent szinte havonta veszek, vékony ecsetes fekete lakk.
-Fehér körömlakk: fehér lakkokkal gondba vagyok, mert egyszerűen soha nem sikerül egy normálisat vennem... vagy az ecset nem jó vagy beszárad vagy nyúlik... most talán ez jó lesz...:)
-Miss Sporty lila körömlakk: ezt a körömlakkot a Rossmann-ba láttam meg leárazva és azonnal beleszerettem:D egyszerűen annyira szép színe van...:)) majd valamikor rakok fel olyan képet, ahol a körmömön van és úgy talán jobban visszajön a színe.:)
-Astor rózsaszín körömlakk: ezt a körömlakkot tegnap láttam meg a DM-be és azonnal meg kellett szereznem...:) ez is annyira szép és ráadásul még illatos is...:)
-Rimmel London citromsárga körömlakk: ezzel is úgy voltam, mint a kékkel, hogy már régóta kerestem ezt a színt, mert volt egy ilyen Essence-es körömlakkom és nem találtam ugyanolyant, de most megoldódott a gond...:)
-NYC mattosító: ez pedig egy mattosító körömlakk, amit az egyik barátnőmnél láttam először és nagyon tetszett, sőt mostanába egyre több képet találok a neten, ahol ilyen mattosítóval csinálnak gyönyörű kömöket, úgyhogy úgy éreztem hogy nekem is ideje lenne már beszereznem egyet...:)
-És végül de nem utolsó sorba a kedvencem... Egy körömpöttyöző....:)) Ezt már nagyon régóta kerestem mindenhol és most a Tesco-ba találtam végre. Annyira örülök neki és már ki is próbáltam az egyik barátnőm körmén és nagyon jó....:DD

Nektek melyik tetszik legjobban?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése