2012. február 6., hétfő

Mozaikos körmök

Most nem csináltam képeket a köröm készülésének folyamatáról... Viszont ma az egyik barátnőmnek csináltam mozaikos körmöket...:) Szerintem ez viszonylag könnyű volt és ő is elégedett volt az eredménnyel...:)
 A másik amit szeretnék felrakni igaz nem körömmel kapcsolatos, de tegnap csináltam őket és muszáj felraknom...:) Süthető gyurmából csináltam fülbevalót... Mégpedig az Orbit reklámból ismert fánkot és banánt..:))
Nektek, hogy tetszenek a mozaikos körmök? És a fülbevalók?:D

2 megjegyzés:

  1. Mozaikos körmöket pont mostanában tervezek készíteni :)
    A banán és a fánk meg istenem, nagyon édesek, imádom azt a reklámot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kíváncsi vagyok a tiéd milyen lesz:)
      én is nagyon szeretem őket:D

      Törlés