2012. február 12., vasárnap

Sok-sok köröm

Nem tudom mit rakjak ma fel, úgyhogy felrakok pár körmöt, amit régebben vagy nem is olyan régen csináltam...:) (Sajnos a képek nagyrészét telefonnal csináltam...:S)

Először is az epres köröm...:) Ez a legelső alkotásaim közé tartozik...:)


Ezeket az egyik barátnőmnek (Kingának) csináltam, Minnie egeres körmök... Francia manikűr a teteje piros alapon fehér pöttyös és kis fekete masni van rajtuk. A másik pedig cseresznyefás (kicsit japános:D):



Tudni kell, hogy a pink a kedvenc színem...:D Ezért elég sokszor vannak pink/rózsaszín körmeim... Itt kis virágokkal díszítettem őket és az összesnek egy kis kő van a közepén:


Akkor ez egy fekete-fehér fűzős köröm:

Ezeket is egy barátnőmnek (Jucinak) csináltam..:) Az elsőt úgy, hogy vízbe csöpögtettünk körömlakkot és abba dugta bele a körmeit...:)



Imádom a pingvineket, úgyhogy youtube-on kerestem egy videót amiben pingvines körmöket csinálnak és ezt az alapján csináltam..:) Szerintem annyira aranyosak, hogy szinte minden testrészük egy kis szivecske:

Ezeket is egy barátnőmnek (Boginak) csináltam... Nem is mondom inkább mi a körmök témája... úgyis látjátok...:D



A következő az egyik kedvenc körömmintám és talán ez a legegyszerűbb mind közül...:)


Ezt a halacskás-teknősös-csikóhalas körmöt nyáron horvátországba csináltam magamnak, csak sajnos kb. 1 napig bírta.... Szerintem a sós víz miatt...

Na most egyenlőre ennyi...:) Nem akarok mindent felrakni, mert akkor késöbbre nem marad semmi...:D
Nektek melyik tetszik legjobban?:)

2 megjegyzés: