2014. július 9., szerda

OPI - Feelin' Hot-Hot-Hot!

Meghoztam nektek a második OPI-ról a tesztet, amit a barátomtól kaptam, ez pedig a South Beach kollekcióba tartozó Feelin' Hot-Hot-Hot! névre hallgató pink körömlakk.
Ez a lakk is azonnal levett a lábamról, bár nem volt nehéz dolga, mivel a rózsaszín összes árnyalatát imádom.:3
A fedése már két rétegben tökéletes, a képeken is így látható, nem csíkoz és szép fényesre szárad. Valahol olvastam, hogy valaki az OPI Elephantastic Pinkhez (ami a legelső OPI lakkom volt) hasonlította, de szerintem ez egy intenzívebb pink szín, igazi vidám nyári lakk.:)
Sajnos a végén sikerült elrontanom a lakkozásomat a fedőlakkal, ugyanis a Seche Vite fedőlakkom kifogyott (ma reggel megrendeltem az utánpótlást a piCture pOlish Lagoon kíséretében, már alig várom őket :3 ) és az Essence BTGN fedőlakkját használtam, ami valamiért kicsit felbubisodott...:( Mondjuk az én hülyeségem volt, hogy rákentem, mert pár hete is rettenetesen felbubisodott, de akkor azt gondoltam, hogy én rontottam el valamit... Lehet, hogy túl sokat állt szegény a fiókban, pedig még mielőtt megvettem az első Seche Vite fedőlakkomat, mindig ezt használtam...
Na mindegy, a képeken szerintem nektek is fel fog tűnni az, hogy nem lett olyan szép a lakk felülete, emiatt előre is bocsánatot kérek.:)

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Ti is annyira odavagytok a pink körmökért mint én?:))

9 megjegyzés:

  1. Szép ez az árnyalat :) Egyébként én is ezt a fedőt használom, és nekem nem szokott bubisodni. Lehet, hogy a tiéd tényleg sokáig állt már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik:) igen, amikor régebben ezt használtam semmi gond nem volt vele, nagyon szerettem, biztos az lesz a baj, hogy már kicsit régi...

      Törlés
  2. Pink-függőként egyértelműen tetszik. :) <3

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg nagyon szép szín, azt hiszem is szerelmes lettem :D

    VálaszTörlés
  4. Én a Kanadában élő barátnőmtől kaptam meg, és nagyon sokat használom, mert az egyik legkönnyebben kezelhető és legszebb nyári lakkom :-) A BTGN pedig nem szokott levegősödni-bubisodni nálam, remélem, hogy csak a hosszú állás ártott a Tiednek, és nem a formula változott, mert a kedvenc fedőlakkom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos nálam is még sokszor elő fog kerülni ez a lakk idén nyáron:)
      a BTGN fedőlakkommal nem tudom mi lehet a gond, de a nyomdázós bejegyezésben is azt használtam fedőlakknak (valamit muszáj volt ameddig ideér a Seche Vite..) és ott meg nem bubisodott... úgyhogy fogalmam sincs, hogy most mit gondoljak róla:D lehet, hogy én bénáztam el valamit... túl vastagon kenhettem fel vagy ilyesmi...:)

      Törlés