2012. november 23., péntek

Verseny- Légyszi szavazzatok!

Jelentkeztem a Természetes szépség-en egy körmös versenyre és ismételten szeretném a segítségeteket kérni!:)
A feladat az volt, hogy két féle karácsonyi manikűrt készítsünk. Akinek körmös blogja van, annak a profi kategóriába kellett indulni, szóval engem is ott találtok meg.
Ez lenne a link: http://bioarcapolas.blogspot.hu/2012/11/csillogo-kormok-verseny.html#axzz2D3lYZSUB
Tehát akkor a szavazás jobb oldalt található és a profiban a 9. vagyok, arra nyomjatok rá egyet légyszi, ha tudtok.:) Nektek csak egy kattintás, de nekem sokat jelentene.:))
És itt van, amit alkottam:
Az első képen kis hópelyhes manikűrt csináltam. Sajnos a képen nem igazán jön vissza, de a hópihékre raktam egy kis csillámot is és élőben nagyon ütős volt.:)
A második képen pedig magyalos körmöket próbáltam meg összehozni, mert mi is szimbolizálná jobban a karácsonyt?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése