2012. november 20., kedd

Kék gél lakk és szülinap

Múlt héten az egyik barátnőmnek csináltam az "új" kék gél lakkal körmöket. Sajnos az egyik picit elfolyt, de ettől függetlenül szerintem egész szép lett és még mindig remek állapotban van...:)

Szerintem a színe magáért beszél...:) Az utolsó kép a kedvencem.

Illetve múlt héten szülinapom volt (16-án) és szeretttem volna felrakni, hogy mi mindent kaptam a barátnőimtől.:))

A Maybelline szempillaspiráljait egyszerűen imádom, úgyhogy nagyon örültem neki. amikor az egyik csomagban az új Smoky Eyes lapult. Köszönöm Vanda!:))


Most már szinte teljes a kis szempillaspirál családom!:)



Csokik Rékától, Francitól és Gabitól.

Kata nagy meglepetése...
Ez lapult a képeslapban. Már előre izgulok, hogy milyen lakkot válasszak majd. Eddig valami OPI-ban gondolkozom, de a Crystal Nails gél lakkok felé is hajlok.:)



Bogi hasznos ajándékot akart nekem adni és mivel a koleszban az üveg fogyó eszköz egy "kulacsot" kaptam tőle. ami shaker-ként is funkcionál, különböző koktélok vannak rajt megjelölve.:D Illetve egy NAGYON pink szájfényt kaptam és egy karamellás csokit.
És végül, de nem utolsó sorban Jucitól valami igazán személyeset kaptam, ami nem más, mint egy saját kezüleg készített Marilyn Manson baba. Mindketten odavagyunk Manson-ért, úgyhogy ez egy teli találat volt...:DD

Bocsi a nem teljesen körmös bejegyzés miatt, de gondoltam ez érdekes lehet.:)






6 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot! :) nekem ma van a szülinapom :)))
    Èn kettő OPI-t kaptam :D mert még Moyrákat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) hát akkor neked is nagyon boldog szülinapot!:))
      jujj:DD egy OPI-t én is kaptam, illetve még egy is kilátásban van, majd lesz róla bejegyzés:)

      Törlés
  2. köszönöm a körmöket:D és akkor az ajándékodat pedig beváltjuk;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudod, hogy szívesen!:)) jujj már alig várom:D

      Törlés