2012. július 31., kedd

Crystal Nails Gél lakkok és egy rossz hír

Kezdem a rossz hírrel és utána jön a Crystal Nails-es bejegyzés...
Ugyebár azt írtam, hogy augusztus 1-jén zárul a nyereményjáték, de sajnos egy picit csúszni fog a dolog, mert én holnap elutazok és csak hétfőn lesz alkalmam felrakni az eredményt. Viszont az már nincs olyan messze, úgyhogy aki még nem jelentkezett az addig még megteheti! Tehát akkor eredmény augusztus 6-án lesz!

És akkor a lakkok...:)
Július 26-án volt a névnapom és kaptam 2 gél lakkot. Már terveztük egy ideje anyával, hogy veszünk és lámpát már szereztünk is egy jó ideje. Végülis a lakkokat az unokatesóméktól kaptam:
Ez a 108-as számú, csillogós narancssárga.
Ez pedig a 109-es számú, csillogós rózsaszín.
Természetesen ki is lettek próbálva, az unokatesóm csinálta meg a kömeimet kivételesen... :) A 109-es számút próbáltuk ki.
Tök boldog voltam vele, a színe is tetszett... Élőben kicsit más, eléggé neonos színe van.:) De sajnos jött a feketeleves... Volt már jó párszor gél lakk a körmömön, igaz azt manikűrös csinálta eddig, de semmi gond nem volt velük és 2-3 hétig gyönyörűen megvoltak. Sajnos most nem így történt. Miután felkerült a körmömre utána nap lementünk a Balatonra és délutánra már a jobb kezemen a mutató ujjamon leakart jönni a lakk... Próbáltam menteni a menthetőt és átlátszó lakkal valahogy ott tartani a helyén, de nem sikerült, sőt estére több mint a fele lesérült...

Borzalmasan néztek ki és a lepottyant darabok egyáltalán nem is hasonlítottak a megszokott keménységéhez a gél lakkoknak... Tisztára olyanok voltak, mint egy sima körmlakk... ha nem rosszabbak... Természetesen ezt nem bírtam nézni és az este hátralevő részét azzal töltöttem, hogy lekapargattam az összeset és végülis festettem magamnak egy sima franciát, sima lakkal, ami képzeljétek kitartott a nyaralás végéig! Ráadásul az eddigi legjobban sikerült francia manikűröm volt szerintem, de lefényképezni természetesen elfelejtettem....:) 

Azért elég csalódott vagyok a gél lakk miatt... Nem értem mi történhetett, mert teljesen úgy volt megcsinálva, ahogy kell, nem tudom hol volt a hiba... Mindenesetre nem adjuk fel és egyszer majd talán menni fog ez is...:)







3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülnék, ha az eljárás menetét is megosztanád Velünk, elmondom, hogy miért fontos ez... A hiba nem (az egyébként CSÚCSMINŐSÉGŰ) termékben van, hanem Bennetek, akik otthon, gyárilag próbáljátok meg kivitelezni... Még szakemberek közt is ritka az olyan, aki valóban szépen és tartósan dolgozik, nemhogy olyanok közt, akik otthon maszekba megoldják Maguknak, mert sajnálnak kiadni 3-4-5 hetente 2000-2500 Ft-ot... Egyszerűbb lenne keresni egy olyan műkörmöst, aki precízen megcsinálja Nektek, mert ne haragudj meg, de a körmöd még friss állapotában sem úgy "tündökölt", ahogy kellett volna... Már képről is észrevehető, hogy milyen vékony rétegben van eldolgozva, nem is fed eléggé, látszik az eredeti körömágyad alatti mosolyvonalrész, átüt, nyilván 2 réteges (legalább) ez a szín -bár Nekem a 108-as pl egy rétegben is tökéletes már-. Továbbá a fényt sem látom a körmödön, holott a gél lakk 0-ás fénye sokkal intenzívebb és tartósabb, mint a sima Top shine műköröm fényzselé. A gél lakknak van egy kötési ideje is.. Ki tudja, mennyi ideig lámpáztátok (már, ha lámpáztátok egyáltalán... :D), valamint elő kell készíteni a körmöt (reszelővel, primerrel, nail prep, stb..) Ezzel csak azt akartam mondani, hogy bízzátok szakemberre és ne házilag oldjátok meg, mert higgyétek el, hogy többnyire nem fog ennél jobban sikerülni...

    Üdv.: Egy szakmabeli

    VálaszTörlés
  2. Kedves "szakmabeli"!
    Tudom elég régi bejegyzés de azért leírnám a véleményem...
    Gondolom Crystalnails termékekkel dolgozol, ha ennyire véded. Én sajnos elég sok műkörmöstől hallom, hogy a marketingje sokkal nagyobb mint a minősége.
    Nem tudom, miért van minden bejegyzés alatt egy akadékoskodó szakmabeli, de már kezdem unni kicsit. Szerintem - mivel a gél lakkokat bárki megveheti - nem tilos kipróbálni, kísérletezni vele otthon. Tudtommal még nem hoztak olyan rendeletet, hogy bárkinek is tilos lenne megvenni... A műkörmösök sem úgy kezdik, hogy mindegyik 3-4 hétig fent marad, az egész gyakorlás kérdése.
    Biztosan elájulsz: én 3in1 géllakkot használok jelenleg, itthon, saját magam. Mert ebből 2ezer egy szín, az uv lámpát pedig ajándékba kaptam. (Sőt az már megbotrankoztató egyenesen, hogy először egy itthon található arcszoláriummal kötöttem meg...) Valahogy olcsóbb nekem, mint 3-4-5 hetente 2500 forintot otthagyni valahol. Az első adag gél lakk nekem is leesett, mára viszont úgy meg tudom csinálni, hogy 2-3 hétig fent marad, de nekem nem is kell tovább mert kifejezetten gusztustalannak találom a 3-4 hetes lenőtt gél lakk látványát.
    Az egészet azért írtam le, hogy nem kellene lenézni valakit, aki próbálkozik. Én azon a véleményen vagyok, hogy ha elcseszem a körmeim akkor a sajátomat cseszem el, nem rontom senkinek az üzletét, mivel nem csinálom senkinek se pénzért... Ami azt illeti nem pénzért se, maximum tesómnak csináltam meg :-)
    (Szakmabeli mondta nekem azt is, hogy a gél lakk előbb leesik mint hogy a kezem kezdjen elrothadni, vagy más szörnyűségek)
    Blogoló! Remélem azóta sikerült megcsinálni jól, hogy kitartson :-)
    Tényleg gyakorlás kérdése.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Én is magamnak alkotok otthon, de én az unokatesómtól tanultam meg a mikéntjét aki szakmabeli elég rég óta. Szeretem magamnak csinálni, mert engem a körmözés megnyugtat, csak ezért nem csináltatom én is vele. Nekem még soha nem volt gondom a crystalos gél lakkokkal sőt a masteresekkel sem. Az én tapasztalatom is az hogy általában az előkészítés hiánya vagy a nem megfelelő mivolta okozza a problémát. Az egyik képen például látszik, hogy rámentél a körömágy bőrére, azon a helyen kapásból elkezd fellevegősödni és után a válik le az egész. Ha a körmöd elején kezd el felválni akkor az általában azért van mert nem megfelelően zártad le a lakkozást a végénél, vagy nem reszelted meg, hogy tudjon hova tapadni az anyag. Hidd el érdemes egy szakemberre hallgatni! Vagy nagyon nagyon sok step by step videót nézni! Ne vedd bántásnak kérlek, de "Egy szakmabeli"-nek igaza van ám sok mindenben. Durván elbánhatsz a körmöddel ha nem tartod be az egyszerű ám fontos szabályokat!

    VálaszTörlés