2012. július 31., kedd

31 Day Challenge

Na én se gondoltam, hogy ilyen gyorsan posztolok újra, viszont találtam valamit, ami felkeltette az érdeklődésemet...:) A Sparkling Nails -en lettem rá figyelmes és nagyon megörültem neki... Már máskor is szemeztem a hasonló dolgokkal, de így körmösbe még jobban tetszik.:)
Mivel holnaptól nem tudok géphez jutni egy picit, illetve hónap végén is megyek még Horvátországba ezért arra gondoltam, hogy végig csinálom a 31 napot, szorgosan készítem a képeket és vagy majd egyben, szeptemberben vagy részletekben rakom majd fel...:)
És hogy miről is van szó:

Én legjobban talán az inspirációs részét várom, kíváncsi vagyok meddig tudom csinálni...:) Az egyetlen problémám az vele, hogy most mindennap le kell mosnom a körmeimet, pedig szeretem fenn hagyni a lakkokat egy kicsit...:| Illetve a színekből hiányolok egy szép rózsaszínt... De majd valahova be fogok csempészni egy picit...:)


6 megjegyzés:

  1. Vááááá, dejóó *__* Most még nekem tuti nem sikerülne, de mindenképpen bele akarok fogni énis. Tök jó ötlet :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Most járok először a nálad és nagyon tetszik a blogod, ezért fel is iratkoztam hozzád, hogy figyelemmel kísérhesselek a továbbiakban! :)
    Ha van kedved, látogass el a blogomra és ha tetszik, lazíts nálam minden nap! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:) és mindenképp benézek:D

      Törlés
  3. Ne haragudj, hogy ezt mondom de tönkre fogod tenni a körmöd! Nem egy tapasztalatlan ember vagyok. Szépségipari szakmában dolgozom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm az aggódást, de ezt a kihívást 2012. nyarán csináltam és a körmöm azóta is egészséges.:) tartok lakk mentes időszakokat, igyekszem vigyázni rájuk...:)

      Törlés