2012. június 10., vasárnap

Színes baglyok és Industrial Piercing

Csütörtök, péntek, szombaton osztálykiránduláson voltam, úgyogy azért csak most jelentkezem... Eddig se energiám, se időm nem volt postolni, pedig már megvolt mit akarok felrakni...:)
Azt hiszem szerdán csináltam ezeket a körmöket. Még régebben valahol találtam egy képet és azon voltak ilyen körmök, úgyhogy az alapján próbáltam megcsinálni kisebb-nagyobb sikerrel...:)
Nekem azért tetszett, mert olyan kis színes és vidám... De inkább nézzétek a képeket:

bal kéz
jobb kéz


Illetve még valamit megakartam osztani veletek..:D Emlékeztek a kívánságlistámra? Hát szerdán teljesült az egyik kívánságom.:D Mégpedig az Industrial Piercing! Anya beleegyezett és gyorsan mielőtt meggondolja magát meg is csináltattam. Nagyon izgultam, de maga a szúrás nem volt vészes. Utána viszont annál jobban fájt.:S Most 4 napos, ha jól számolom és már javult valamit a helyzet, már nem ébredek fel, ha este véletlenül ráfekszem és hasonlók.:) Nem az első fülbevalóm volt porcba, de egész más, mert az előzőt azt úgy lövettem..

Ezek az eddig meglévő fülbevalóim... Kis fekete bogyók.:)

Ez az Industrial Piercingem!:)) Annyira örülök neki.:)
Nem olyan hosszú lett, mint amilyent akartam, de ettől függetlenül tetszik... Most megvárom, hogy begyógyuljon, aztán rendelek bele valahonnan egy fekete piercinget.:)

Ti, hogy álltok a fülbevalókkal? Na meg persze, hogy tetszettek a körmök?:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése