2012. június 2., szombat

Essence körömnyomda

Már nagyon régóta akartam egy körömnyomdát és láttam is, hogy az például az Essence-nek van, de a környéken sehol nem találtam... Viszont kedden a mamámmal elmentünk vásárolni egy-két szűkséges nyári holmit Oberwart-ba (Ausztriába) és ott a Müllerbe találtam végre egyet.:) Az ára se volt olyan durva, 2 euro körül volt maga a nyomda, illetve kaptam mellé még egy plussz sablont és egy hozzávaló lakkot is.
Én alapból azt gondoltam, hogy ez valami naagyon könnyű dolog és két perc alatt szép mintákat lehet csinálni vele, de sajnos ez nem igaz... Az első próbálkozás valami borzalmasra sikerült, úgyhogy azt le se fényképeztem... Tegnap álltam neki újra... Ez már egy fokkal jobbra sikerült. Így másodikra szerintem nem rossz, viszont nagyon lassú... Nekem nagyon nem tetszik, hogy minden egyes nyomás után le kell mosogatni a sablont meg a többi kelléket...
Ezektől eltekintve egyébként elégedett vagyok vele és nem értem miért jobbak azok a körömnyomdák, amik több tízezer forintba kerülnek...:)

Ezek lennének a sablonok..:) A jobb oldali volt hozzá alapból...:)
Itt a bal oldali lakk az, amit vettünk hozzá. Egy fekete matt lakk. Nekem nagyon tetszik.:)
Alapnak pedig az Astor-Pop fizz-t használtam.:))

És hát ez lett az eredmény..:) (bal kéz)

(jobb kéz)


Ezek pedig az első próbálkozás közben készültek a kolesz szobában...:) Ismét Katát láthatjátok a képen...:) Én a bal oldali vagyok...

Nektek van körömnyomdátok?:) Hogy boldogultok vele?:D


2 megjegyzés: