2012. május 13., vasárnap

Rózsaszín csillogós körmök

Az elején szeretném leszögezni, hogy nem szeretem különösebben a csillogós körmöket. Ezért is lepődtem meg, amikor hétfőn hihetetlenül elkezdtem vágyakozni valami nagyon csillogós körömlakk után. Kicsit pihentettem a dolgot, hátha elmúlik ez az érzés, de sajnos nem...
A csillogós fedőlakkok meg hasonlók se vonzanak különösebben, inkább akkor már ha választani kéne az tetszik, amikor rendes csillámport rak a körmére valaki... Úgyhogy én is ezt a módszert választottam. Nem akartam túlzásba esni, úgyhogy csak a gyűrűsujjamat dugtam csillámporba... De inkább mutatom a képeket.

A csillámot még elég régen kaptam a mamámtól és most végre használtam is valamire.:)

Egy rózsaszín Astor lakkal lakkoztam ki a körmeimet.

Biztos, ami biztos a gyűrűsujjamra is rózsaszín lakkot raktam, nem átlátszót, mert nem tudtam mennyire tapad meg rajt a csillám és így legalább biztos volt, hogy nem fog kilátszani a körmöm.

A legrosszabb része talán az volt, hogy a csillám mindenemre rátapadt és alig tudtam leszedni a bőrömről... Még most is csillog az egész szobám...

Utána raktam még rá fedőlakkot és kész is volt.:)
Ez lett a bal kezem.

Ez pedig a jobb.










Hát raktam fel róla jó sok képet... Van közötte rosszabb és jobb is.
Még annyit, hogy képzeljétek a mutató ujjamat 4szer kellett előről kezdenem, mert folyton belenyúltam...:|
Ti, hogy álltok a csillogós lakkokkal?:)
Én még mindig nem vagyok velük teljesen kibékülve, de legalább rózsaszín...:)



2 megjegyzés:

  1. Egyszerű, de mégis szép! :)
    Én szeretem a csillogós lakkokat, csak lemosni meg macerás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:))
      hát nekem a lemosással szerencsém volt, mert egészbe lejött a körmömről... szószerint leesett...:D

      Törlés