2012. május 26., szombat

Abduction! Tehenes körmök

Először is nagyon sajnálom, hogy régen postoltam, de sikerült múlt héten a koleszba hagynom a fényképezőgépem és rajta a nektek tartogatott képeket...:( Viszont most itt vagyok és azt se tudom mivel kezdjem... 3 dolgot is tartogatok nektek, de beosztom szombat, vasárnap, hétfőre...:) (Húha azt hiszem a hétfőit várom legjobban...:D )
De inkább jöjjön a mai kis meglepim...:) Nem tudom kinek van okos telefonja közületek és azok közül is kik azok, akik ismerik az Abduction!2 című játékot, ahol egy tehénnel kell minél magasabbra ugrálni... Én személy szerint imádom és ezért is jött múlt héten az ötlet, hogy rá kéne lakkoznom a körmeimre ezt a kis bocit.:)
De nem húzom tovább, inkább jönnek a képek:



bal kéz

jobb kéz




Az első képen, ahol a két kezem egymás mellett van, azt nem én fényképeztem, hanem az egyik barátnőm (Kata)... És ezt a képet is ő csinálta csak bedugta a fejét a képbe...:DD Tehát a kéz az enyém, de a fej nem.:D 
És itt egy kép a játékról, ha nem tudja valaki, hogy mi is ez...:)

Na mi a véleményetek?:) Istenem ezután a lakkozásom után kellett az összes körmömet lereszelnem, mert elkezdtek letörni... Pedig itt még olyan szép hosszúak, egy kivételével...:|




2 megjegyzés: