2012. március 24., szombat

Új szerzemények, új alkotás és letörött köröm...

A héten vettem 3 gyönyörű lakkot...:) Kettőt már múlt héten kinéztem, csak akkor nem volt rá pénzem, meg már egy rózsaszínt is nagyon akartam...:)
Astor 880 Forest Green- Ezt a lakkot a DM-be vettem és azonnal beleszerettem a színébe. 1399 ft volt ez a szépség. Egyszerűen gyönyörű ez a sötét zöld.:))

Astor 875 Electric Blue- Ez a másik lakk, amit már kinéztem múlt héten. Az első képen talán jobban visszajön a színe. Egymás mellett voltak a zölddel és szerintem ennek is gyönyörű színe van. Ez is 1399 ft volt, viszont szerencsém volt mert ezt apa megvette nekem...:)
Aden Cosmetics- Ez a lakk is annyira gyönyörű szerintem és pont olyan színű, mint az egyik cipőm.:)) Ráadásul csak 400 ft körül volt... Nem a legtartósabb, de teljesen megérte megvenni.:)

Illetve vettem egy ecsetet is végre, amivel talán könnyebb lesz mintákat festeni.:) Már régóta kerestem ilyent és most találtam... A lehető legvékonyabb végűt vettem meg.:)



És ki is próbáltam az egyik új lakkot meg az ecsetet és ezt alkottam.:) Mindig ilyen mintát szoktam rajzolni az irodalom füzetembe és gondoltam körmön is jó lenne, úgyhogy kipróbáltam...:)






És végül.. Sikerült a fantasztikus ügyességemmel letörnöm a körmömet... Vagyis csak berepedt, de nagyon mélyen... Lemosni is alig tudtam a rajt lévő lakkot... Két napja ragtapasszal az ujjamon mászkálok, nem tudok mit csinálni vele... Annyira mélyen repedt be, hogy addig még levágni se tudom... Valakinek valami tipp?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése