2012. március 25., vasárnap

Egy kis körömápolás

Ma levágtam tövig az összes körmömet, mert valami borzalmas volt az összes... Folyton letörtek, berepedtek meg minden. Úgyhogy most nem valami szépek, de megpróbálom picit megerősíteni őket...

Az első képen a bal, a másodikon a jobb kezem van... Egyszerűen borzalmasan néznek ki a körmeim... Picik és még az előzőleg rajt lévő sárga lakkot se tudtam róla teljesen lemosni, azért ilyen a színük...
A jobb kezemen a hüvelykujjamról meg ne is beszéljünk... Megpróbáltam a lehető legjobban levágni-reszelni, de ez lett az eredménye...



Először Lovely-s körömerősítőt raktam rá, amit megvártam ameddig beszív.

Aztán eszembe jutott, hogy az új Astor lakkjaimra az van rá írva, hogy "A köröm akár 40%-kal erősebb és 15%-kal hosszabbra nőhet!"... Na egy próbát megér, úgyhogy kilakkoztam kékre a körmeimet.



És most várok és várok és reménykedem, hogy javul valamit a helyzet....
Mondjuk így kilakkozva legalább egy fokkal jobban néz ki...

Ti mit használtok körömerősítésre? Nektek mi vált be?





2 megjegyzés:

  1. Nekem egy avonos körömápoló hozta helyre a körmöm,ennek az astor lakknak pedig gyönyörű színe van.:O
    Üdv.aloebeautyblog.com

    VálaszTörlés
  2. ugye?:) azonnal beleszerettem:D

    VálaszTörlés