2014. október 25., szombat

Born Pretty Store - Vizes körömmatrica teszt

Ezeket a körömmatricákat már azóta kiakartam próbálni mióta kibontottam a Born Pretty Store csomagomat, de valami oknál fogva mégis mindig odébb raktam őket amikor lakkozásra került a sor... Ma viszont arra jutottam, hogy a rettenetesen rövidre vágott körmeimet muszáj lesz feldobnom valamivel és tudtam, hogy ez lesz mára a legjobb választás.:)
Rögtön egy negatívummal kezdenék, amikor megláttam a matricát megdöbbentem, hogy milyen picike, nagyobbra számítottam... Hosszú gondolkodás után 6 egyenlő részre vágtam fel és úgy döntöttem, hogy mindkét kezemen két köröm inkább egyszínű lesz. (Bár lehet, hogy el lehetett volna úgy is osztani, hogy minden körömre jusson matrica, de nekem így sikerült...)
Alapnak Moyra feketét használtam, a kimaradt 2-2 körmömre pedig a Manhattan 55K lakkja került. Imádom ezt a lakkot, annyira szép visszafogott színe van, mostanában egyre többször nyúlok utána. A matricákban egyébként nem csalódtam, ugyanolyan jók mint az eddig próbált vizes matricáim.
Én a végeredményt egyszerűen imádom és szerintem tökéletes lenne ezzel a Martens bakanccsal! :3

Ha nektek is megtetszett ez a matrica akkor itt megrendelhetitek, valamint érdemes még szétnézni a Nail Art részlegen is, mert mindig mesés dolgokra lehet ott is bukkanni!:) Sőt, a BMB10 kód használatával még 10% kedvezményt is kaptok a vásárlásaitoknál.:)

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Szeretitek a vizes körömmatricákat?

És hallgassatok egy kis Hollywood Undeadet, mert imádom az új számukat és hamarosan koncert lesz, tiszta izgi!:3



5 megjegyzés:

  1. Őszintén? Jobb is, hogy nem került mindegyik körmödre matrica, neme akkor már a too much kategóriába tartozna, persze ez csak személyes vélemény. ;) Így viszont nagyon csini, tényleg megy a bakancshoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi M., igen, így utólag belegondolva talán tényleg jobb így:)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik ,hogy nem mindegyik körmödre került matrica :)
    Szép manikűr lett !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  3. naaagyon jó az a bakancs, magyarországon is lehet kapni?

    VálaszTörlés