2014. január 13., hétfő

OPI - My Vampire Is Buff

A szülinapomra kapott OPI lakkokból már csak egyről nem hoztam tesztet, de most igyekszem ezt bepótolni.
Idáig ez az egyik kedvenc lakkom az Euro Centrale kollekcióból. Ezzel a kijelentéssel még magamat is megleptem, nem számítottam rá, de mióta megkaptam rengeteget volt a körmeimen, olyan szép színe van és nagyon jól kombinálható. A világos színe ellenére már két rétegben tökéletesen fed, fényesre szárad és a tartósságában sem lehet kivetnivalót felfedezni. Arra számítottam, hogy ez a csontszínű lakk egy tucat szín lesz, de egyáltalán nem, nincs hasonló színű lakk a készletemben. Mindenkinek tényleg csak ajánlani tudom, sokan megdicsérték már a körmeimen, szerintem olyan letisztult hatást nyújt.:)
Nektek mi a véleményetek? Ti megvennétek?:)





6 megjegyzés:

  1. Én még mindig nem barátkoztam meg ezekkel a nude és halvány lakkokkal- legalábbis magamon. Rajtad jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is idő kellett ameddig megszoktam őket, de igazából sokszor szerintem még feltűnőbb, mint egy rikító szín:)

      Törlés
  2. Tetszik, szívesen viselném :)

    VálaszTörlés
  3. én már gondolkodom rajta egy ideje, de a netes swatch-ok nem igazán győztek meg. szerintem elütne a bőröm színétől. ettől függetlenül nagyon tetszik, rajtad is nagyon jól mutat! :)

    VálaszTörlés