2013. augusztus 22., csütörtök

Essie - Lovie Dovie

Igen, ezt is megéltük, megkaptam az első Essie lakkomat!
Már nagyon régóta terveztem egynek a beszerzését, mivel rengeteg jót olvastam róluk, de eddig mindig elcsábultam valami másra. Most viszont amikor megláttam ezt a rózsaszín szépséget azonnal tudtam, hogy ő bizony jön haza velem.
Egy abszolút cuki színről beszélünk, cuki névvel, úgyhogy azt hiszem csak én lehetek olyan beteg, hogy még erről a lakkról is Marilyn Manson egyik száma jut eszembe...:D
Kicsit tartottam tőle, hogy a fedése nem lesz túl jó, mivel világos lakkról beszélünk, de majdnem, hogy egy réteg elég lett volna belőle, elég pigmentált, két rétegben tökéletes.
A száradása is pont megfelelő, csak sajnos a fedőlakkom felmondta a szolgálatot és besűrűsödött, úgyhogy meg is bántam, hogy rákentem, mert eléggé elrontotta a végeredményt...
A tartóssága is egyenesen remek, két napja van még csak a körmömön (az én körmeimnél már két nap is nagy szó!), de eddig csak egy pici hibát fedeztem fel rajta, azt is száradás közben okoztam.
Az egyetlen dolog ami nekem furcsa volt, hogy az állaga talán egy kicsit sűrűbb az átlagnál, de ez nem zavaró.
Az ecsete széles és lapított, szeretem az ilyen ecseteket, könnyű velük dolgozni.
A körmeim állapotától tekintsetek el légyszi, mert az jelenleg valami szörnyű.. Egész nyáron szép hosszú és erős volt az összes (magukhoz képest), most meg hirtelen letöredeztek és borzalmasan néznek ki...:(

És a Marilyn Manson szám, ami eszembe jut a lakkról (0:40 környékén füleljetek és megértitek, hogy miért..:D):


Nektek hogy tetszik ez a lakk? Szeretitek az Essie lakkokat? Van lakkotok ettől a márkától?:)








13 megjegyzés:

  1. Én is már régóta vágyom egy essie lakkra, de eddig még nincs :( Ausztriában kb. a duplájába kerül, mint Magyarországon, úgyhogy majd kivárom, míg fölkeveredek Pestre. :)
    cuki kis szín, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én Ausztriában egy Müllerben akadtam rá, ha jól emlékszem 8 euró körül volt, de megkaptam a mamámtól, úgyhogy szerencsém volt:)
      ennek örülök:))

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van :) Nekem a Bahama mama az áhított lakkom az essietől, de igazából azt sem tudom, hol szerezhetők be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) most rákerestem a Bahama mamára, tényleg nagyon különleges:)) én Ausztriában egy Müllerben bukkantam rá...:D

      Törlés
  3. gyönyörű lakk!!!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. :)) minden ismerősömnek aki eddig látta az volt a reakciója, hogy "ez annyira cuki" :D

      Törlés
  5. omg, I love pinks, this is so pretty :)

    VálaszTörlés