2013. április 21., vasárnap

Nyomda próbálkozás

Annyi szép nyomdázott körmöt látok és egyszerűen nem tudok beletörődni, hogy nekem nem megy ez a módja a köröm díszítésnek, úgyhogy ismét megpróbálkoztam vele. Azt hiszem most már tényleg kijelenthetem, hogy ezt a technikát nem nekem találták ki, inkább maradok az ecsetnél...
Alapnak a metálos Moyra lakkomat akartam használni és erre ment volna rá a nyomdázott virág minta fekete matt Essence körömnyomda lakkal.
Abszolút nem emlékeztem, hogy az ezüst Moyra lakkom ennyire lassan szárad. Szerencsére próba ként először csak a gyűrűsujjamra kentem fel, de egy idő után meguntam a várakozást és a többi körmömre inkább az Essence Free Hugs került.
Talán jobb is így, egy picit különlegesebb lett, de az eredménytől nem vagyok elragadtatva...
Ráadásul nem várhattam elég ideig a száradást illetően, mert a nyomdával sikerült kicsit "összegyűrnöm" a körmömre felkent lakkot...

 Pár napig azért rajt volt a körmömön, de nem éreztem különösebb sajnálkozást amikor megváltunk egymástól...
Nektek, hogy megy a nyomdázás? Szeretitek ezt a technikát?

11 megjegyzés:

  1. Én szeretek nyomdázni...:D (csak időigényes és az mostanában nincs túl sok sajnos)
    Csak én nagyon válogatós vagyok az alapot tekintve...Csak miss sporty lakkra nyomdázok, ugyanis azoknak olyan a fedése, és a száradása, hogy nem félek attól, hogy "elcsúszik" vagy felgyűrődik...:D
    Ja meg néhány essence lakk is jó erre, de az új fajtából nem sok...sajnos...:/ (legalábbis számomra nem a legmegfelelőbbek erre a célra)


    Ja de egyébként szerintem nem is lett ez rossz...:D Nekem tetszik...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miss Sporty lakkom csak 1-2 van de most majd akkor kipróbálom azokon:)
      köszönöm:))

      Törlés
  2. Én is imadok nyomtatni
    Egyszerű az egész szerintem , nem jó alapanyagokkal probalkozol. Nem mindegy a paletta és a lakk sem. Lehet ezért nem sikerül...de ez az én véleményem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a te nyomdázott manikűrjeid mindig gyönyörűek:))
      lehetséges... Essence körömnyomdával próbálkoztam eddig és a hozzávaló lakkal, de akkor lehet, hogy mással kéne megpróbálnom...:)

      Törlés
  3. nekem tetszik a végeredmény! ;)

    pont ma akarok nyomdázni, de nem hiszem, hogy lesz rá időm, sok palántát el kell ültetnem :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát köszönöm:D
      a jó idő átka... tegnap mi is egésznap a kertben dolgoztunk:D

      Törlés
  4. próbálkozásnak elég jó :) ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  5. szerintem tetszetős!:) amúgy mellesleg nekem faszán megy a nyomdázás macskafejes, meg kutya mancsos van;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziköszi:D na igen, imádom mikor épp én vagyok a nyomdáid áldozata:DDDD

      Törlés