2013. február 17., vasárnap

Essence leárazás

Említettem a múltkori bejegyzésben, hogy van pár új szerzeményem, amit szeretnék megmutatni nektek. A héten betértem a Rossmannba és örömmel láttam, hogy több Essence termék is 200 forintra volt leárazva.
Ugyan mostanában nem vonzottak a drogériás márkás (úgy vagyok vele, hogy már annyi ilyen lakkom van, hogy inkább gyűjtögetek picit drágábbakra) ez mégis kihagyhatatlan ajánlatnak tűnt. 3 vagy inkább 4 lakkot szereztem be, mindössze 900 forintért.
 Már régebben is nézegettem az Essence Colour 3 lakkokat, de annyira soha nem csábítottak. Most viszont 200 forintra voltak leárazva. Még volt mindenféle színben, végülis egy pink mellett döntöttem. 
Shopping Trip in Soho egy kellemes pink, de nem mondom, hogy nem lettem volna meg nélküle, sok hasonló árnyalat van a gyűjteményemben.
Viszon a Party All Night Long-al nagyon elégedett vagyok, nagyon különleges kis csillogós lakk, még biztos rengeteget fogom használni.
 A következő lakkot ugyan eredeti, 500 forintos áron vettem, de képtelen voltam ott hagyni, ugyanis pont olyan színű, mint a táskám és a sapkám. Nagyon örülök neki és már alig várom, hogy kipróbáljam. A valóságban talán egy picit mustárosabb színe van.
 És még egy 200 forintra leárazott lakkot vettem, ez pedig az I Love Bad Boys fantázia nevű lakk. Nagyon különleges kék színe van, apró csillámokkal megturbózva.:)
A második képen szerintem elég jól látszanak a csillámok. Két rétegben elég jól fedett, de biztos, ami boztos én raktam még rá egy harmadik réteget is a tökéletes szín elérése érdekében. A képen fedőlakk nincs rajta, mivel elfelejtettem haza hozni a BTGN lakkomat. 
Összeségében nagyon tetszik ez a szín, elégedett vagyok vele, de azér tmég mindig az Euro Centrale lakkokról álmodozom... Majd talán márciusban sikerül beszereznem legalább egyet.
Ti vettetek valamit az Essence leárazásban? Esetleg meg van ezek közül a lakkok közül valamelyik?
Hogy álltok a Colour 3 lakkokkal?:)







6 megjegyzés:

  1. ooo.. mind nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  2. ahhoz a táskához nagyon megy a citromsárga lakk :))
    és a kék is nagyon szép :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, direkt azért vettem:D
      én is nagyon elégedett vagyok vele:)

      Törlés
  3. az a mustár színű körömlakk nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát még körömre felkenve milyen jól nézett ki. majd hozok róla posztot:)

      Törlés