2012. október 21., vasárnap

Essence Free Hugs és Crystal Nails gél lakk 56

Természetesen én is beszereztem már egy új üveges Essence lakkot jó pár hete, viszont eddig még nem volt időm felrakni róla a képeket. A csillogós szürkék nagyon tetszettek, meg némelyik kék is, de végül mégis megint egy rózsaszín mellett döntöttem. (Mi más mellett?:D) A színe pont olyan, mint a Lacoste sportcipőmben a csík, úgyhogy nagyon örülök neki, mert már régóta kerestem egy hozzá illő lakkot.:)
Én személy szerint annyira nem örülök az Essence üvegváltásának. Szerettem a régi üveget. Igaz, hogy jóval kisebb volt viszont nagyon olcsó volt más lakkokhoz képest ésjó volt, hogy kb. 2 picit drágább lakk árából tudtam venni 4-5 színt is... Na, de mindegy, ez van, úgyhogy ezt kell szeretni.
És ő lenne az általam kiválasztott lakk, ami a Free Hugs fantázianevet viseli. Egyébként nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én imádod a lakkok fantázianevét...:)) Az üveg az előbb leírtaktól eltekintve azért tetszik, szerintem szebb kinézetre, mint a régebbi.
A másik változás meg az ecset. Én ennek a változtatásnak kifejezetten örültem. Sok blogon olvastam eddig, hogy mennyire nem tetszik nekik és hasonlók... Szerintem az ilyen formájú ecsetet sokkal könnyebb kezelni. Ezelőtt csak a Miss Sporty lakkjaimnál találkoztam ilyen ecsettel, de már akkor elnyerte a tetszésemet. 
És akkor itt van a másik szerzeményem, amiről már múlt héten írtam, az 56-os számú gél lakk, illetve mellette a "hiányzó láncszem" látható, ami abban segít, hogy a gél lakk feltapadjon a körömre.

Itt a képeken eléggé kéknek tűnik a lakk, de a valóságban van benn valami zöldes is... Mindenesetre szerintem nagyon szép színe van. Kipróbálni sajnos még nem tudtam, pedig már nagyon szeretném... Nekem még a legutóbb csinált gél lakk van a körmömön és ha leszedem utána adok egy kis időt a körmeimnek, mert nagyon rossz állapotban vannak, de jövő héten mindenképp kipróbálom, mert már a barátnőim közül ketten is kértek ilyen színű körmöket.:)
Nektek, hogy tetszenek a lakkok? Esetleg nincs valami bevált körömerősítő tippetek a nagyon elvékonyodott körmeimre?






4 megjegyzés:

  1. lehet, hogy elcsépelt, de a japán manikűr csodákra képes!! ;) érdemes beruházni rá. :) (meg is van a ma esti program! juhéé :D)
    nagyon szép a Free Hugs ♥ én is szemezek vele :)
    a gél lakra pedig kíváncsi vagyok, nekem még sohasem volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Japán manikűrt eddig nem próbáltam, de akkor utána nézek...:)
      Free Hugs szerintem abszolút megéri, valami gyönyörű.:D
      A gél lakk pedig szerintem nagyon szép és jó 2 hétig. De utána elkezd lenőni és úgy már nem a legszebb, úgyhogy olyankor rá szoktam lakkozni vagy le szoktam szedni. Viszont nekem nagyon tönkre tette a körmeimet. Az említett két hétben tényleg fényes meg szeretem, hogy ha mások körmét lakkozom akkor rendszerint összekenem a sajátomat is és a lakk maradványokat könnyen le tudom törölni róla, anélkül, hogy bármi baja lenne a manikűrömnek, de miután leszedem a körmeim szinte vékonyabbak, mint a papír... Úgyhogy megvannak az előnyei és a hátrányai is.:)

      Törlés
    2. uhh.. nem jól hangzik. ://

      Törlés
    3. Mondjuk így visszaolvasva tényleg elég rosszul hangzik, amit leírtam...:D De én egyébként nagyon szeretem a gél lakkokat és ha szépen van megcsinálva, akkor nagyon mutatós tud lenni.:)

      Törlés