2012. szeptember 23., vasárnap

Pink Floyd körmök

Hét elején csináltam a most következős körmöket egy barátnőmnek, Vandának. Még nyáron mutatta, hogy ilyen prizmás körmöket szeretne majd és most eljutottunk oda, hogy végre meg is valósítottam neki őket.:) Szerintem a végeredmény elég mutatós lett és nem volt bonyolult az elkészítése a körmöknek.



 Egyébként nem kellett szerencsére csalódnom a Moyra Chic-es feketében, pont olyan, amilyenre emlékeztem.:)) Sokkal jobb, mint a Miss Sporty. Ha jól emlékszem a képen is csak egy rétegben van és tökéletesen fed, míg a Miss Sporty-ból kellett a két réteg, ami szerintem feketénél elég durva...
Nektek, hogy tetszenek a körmök? Mi a véleményetek, melyik a tökéletes fekete?:)

2 megjegyzés:

  1. hmm.. szép :)
    nekem fogyóban a fekete, az essence tökéletes volt 1 rétegben is, de lehet, hogy kipróbálok egy másik feketét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:))
      essence-ben még nem is próbáltam a feketét... na akkor majd következőnek:D

      Törlés