2012. augusztus 21., kedd

31 Day Challenge: 21. nap

És megérkeztünk az inspirációs részhez.:) Na erre kiváncsi leszek. És az első feladat szín inspirálta körmök készítése volt. Most mondhatnám, hogy a körmöket, amit hoztam a fényképezőgépem színe inspirálta vagy valamelyik ruhám vagy az ágyneműm vagy akármim, de az én körmeimet inkább csak maga a pink szín inspirálta. Egyértelmű volt, hogy valami pink manikűrt fogok ma készíteni, ugyanis ez a világon a legesleggyönyörűbb szín!:))
Én elégedett vagyok vele.:)
A lakkok, amiket használtam:
Aden Cosmetics rózsaszín
NYC Faithful Fuchsia

Nektek, hogy tetszik?:)

9 megjegyzés:

  1. Whá, a tiéd jobban sikerült, mint a múltkori enyém. xD Amúgy tök tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:))
      arra a véresre gondolsz a tiédnél?:) mert az szerintem tök jól nézett ki:D

      Törlés
  2. Mintha az eper fagyin folyna végig az eper öntet. :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó! :D Szép lett! Sokkal jobb, mint az enyém. XD
    http://vaniliamamor.blogspot.com/2012/08/day-21-of-31-inspired-by-color.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) dehogyis, a tiéd is nagyon jó lett:)

      Törlés