2012. január 28., szombat

Zselés körömlakk

Ma manikűrösnél voltam... Vagyis ő volt nálunk.:) És csinált nekem zselés körömlakkot.:)
Nem tudom eddig mennyire hallottatok a dologról, nekem már volt többször is, de azok kedvéért, akik nem tudják mi ez írok róla egy picit.
Nekem anyukám nem engedi meg, hogy műkörmöm legyen, pedig nagyon szeretnék, mert borzalmasak a körmeim... Folyton letörnek meg minden...
Ez viszont egy olyan körömlakk, ami UV lámpa fényére köt meg és legalább 14 napig gyönyörű és fényes lesz a körmöd. Már ez a körömlakk is létezik sok féle színbe, nekem a kedvencem a francia manikűr és van egy pink, ami szintén gyönyörű. A műkörömmel ellentétbe ezt otthon is könnyedén eltudod távolítani a körmödről, csak be kell áztatnod a körmeidet egy kis körömlakk lemosóba és utána könnyedén le is reszelheted, sőt én egyszer még lekaparni is letudtam... Mondjuk azt a módszert nem ajánlom senkinek, mert elég nehéz volt, csak elég ideges voltam és ilyenkor előfordul, hogy lekaparom a körömlakkjaimat...:D
A menete pedig az egész lakkozásnak...
Először egy alap réteget kennek a körmödre és ezt hagyni kell megkötni az UV lámpa alatt, majd jöhet a választott szín, amit szintén hagyunk megkötni a lámpa alatt és végül egy fedő réteg, amit ugyanúgy hagyni kell megkötni és végül át kell törölni egy speciális alkohollal.
Tényleg mindenkinek ajánlom, mert kényelmes, nem akadályoz semmiben, a műkörömmel ellentétbe nem teszi tönkre a körmöd, sőt még erősíti is, szép és nem utolsó sorba elég olcsó is. (Az én körmösöm 1500 ft-ért csinálja.)
Én úgy két 2 hét elteltével kb. amikor már elkezd lenőni általába rászoktam lakkozni.:)
És itt van a kész körmeimről kép. (Bocsi, de a fényképezőgépem nincs itthon, tehát elég rossz minőségű képek lettek...)
Francia manikűrt kértem és a fehér rész alatt van ezüsttel egy vékony csík:


2 megjegyzés:

  1. Bocsi, de úgy tűnik szét fogom kommentelni a blogodat. ;)
    Én azt javaslom, ne tetess fel műkörmöket, mert nagyon tönkreteheti a saját körmeidet, meg akkor aztán mire festenéd a műveidet? :D

    VálaszTörlés
  2. csak nyugodtan, engem nem zavar:DD
    igen, azt tudom, hogy tönkreteszi a körmöket, de akkor is olyan szépek... de mostanába még úgyse lesz...:/:)

    VálaszTörlés